تکرار اقدامات رژیم صهیونیستی و زیرپا گذاشتن قواعد جنگ با چراغ سبز آمریکا رخ می دهد و این نیازمند موضع جمعی از سوی آزادگان دنیا و جامعه بین المللی و سازمان های ذی ربط برای توقف این جنایات وجنون قتلی است که هدفش افزایش شمار قربانیان و بغرنج تر کردن اوضاع انسانی است.

آمریکا برای ارتکاب جنایات بیشتر به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان داد

رئیس دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته مرتکب جنایت جدیدی با هدف قرار دادن کلیسای روم ارتدوکس شدند

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، سلامه معروف رئیس دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته مرتکب جنایت جدیدی با هدف قرار دادن کلیسای روم ارتدوکس شدند که میزبان دهها خانواده فلسطینی از مسیحیان و مسلمانان بود و بر اثر این حمله دهها نفر از کسانی که به این کلیسا پناه برده بودند، شهید و زخمی شدند.

وی افزود: این جنایت باردیگر ثابت کرد که ارتش رژیم صهیونیستی، وقعی به قانون بین المللی بشری نمی نهد و اصول اخلاقی جنگ برایش مفهومی ندارد و خطوط قرمزی برای هدف قراردادن غیرنظامیان حتی در منازلشان ندارد.

سلامه معروف تاکید کرد: تکرار اقدامات رژیم صهیونیستی و زیرپا گذاشتن قواعد جنگ با چراغ سبز آمریکا رخ می دهد و این نیازمند موضع جمعی از سوی آزادگان دنیا و جامعه بین المللی و سازمان های ذی ربط برای توقف این جنایات وجنون قتلی است که هدفش افزایش شمار قربانیان و بغرنج تر کردن اوضاع انسانی است.

وی ضمن درخواست از کلیساها در دنیا برای اتخاذ موضع آشکار و روشن در قبال این جنایت، ارتکاب این جنایات را در راستای مواضع وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دانست که از بازگردانیدن غزه به ۵۰ سال عقب تر سخن رانده بود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید