یکم مهرماه ۱۴۰۲ جشن ربان و آیین گشایش مدرسه اوتیسم کلینیک سیمرغ شفابخش نریمان با حضور موسسین و درمانگران با نوای نقالی شاهنامه خوانی و ضرب زورخانه نوجوانان برگزار شد.

آغاز اجرای طرح مهر سیمرغ

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی موسسه سیمرغ شفابخش نریمان، موسسه روانشناسی و توانبخشی سیمرغ شفابخش نریمان توسط یک زوج دغدغه مند که فرزندی مبتلا به اوتیسم بنام نریمان دارند، برای خدمت رسانی به کودکان استثنایی با جدیدترین استاندارد های جهانی در حوزه درمان و توانبخشی تاسیس شده است.
«مهر سیمرغ» ویژه برنامه این موسسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ است که شامل سه بخش آموزش و پیشگیری، تشخیص و مداخله و بهبود و ارتقا می باشد.
دکتر مجید ابراهیم پور، روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه که هم اکنون مدیرعامل موسسه سیمرغ شفابخش نریمان است درباره مدرسه روزانه اوتیسم گفت: این مدرسه با عملیاتی کردن جدیدترین استاندارد های جهانی قصد دارد تا یک درمان یکپارچه ارائه دهد و در راستای اجرای طرح مهر سیمرغ، قصد داریم تشخیص و ارزیابی را در سطح مدارس انجام دهیم و خدمات روانشناختی جامع برای مدارس به ارمغان بیاوریم.

آغاز اجرای طرح مهر سیمرغ


همچنین برای سایر دانش آموزان برنامه های مدون تحصیلی و توسعه فردی برای بهبود و ارتقای عملکرد در نظر گرفته ایم تا با همکاری مدارس اجرا نماییم.
محمدرضا حقدوست، مدیراجرایی موسسه افزود:مهر سیمرغ علاوه بر تشخیص و مداخله، مجموعه ای از کارگاه های آموزشی با رویکرد پیشگیری تدوین کرده است تا در مدارس تهران و سایر استان ها اجرا گردد. همچنین ما آمادگی خود را برای اعزام درمانگر به مناطق محروم اعلام می داریم تا مهر امسال سرشار از مهر آگاهی باشد.

آغاز اجرای طرح مهر سیمرغ


جشن ربان موسسه یکم مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و زنگ مدرسه توسط درمانگران نواخته شد. اخبار بعدی طرح مهر سیمرغ متعاقبا اعلام می گردد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید