کارگاه تخصصی مداخلات اختلالات عصب‌ تحولی به همراه کارورزی با کیس واقعی که توسط موسسه روانشناسی و توانبخشی سیمرغ شفابخش نریمان با همکاری باشگاه جستارهای روانشناسی برگزار شد.

استقبال چشمگیر دانشجویان روانشناسی از کارورزی اختلالات عصب‌تحولی

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، کارگاه تخصصی مداخلات اختلالات عصب‌ تحولی به همراه کارورزی با کیس واقعی که توسط موسسه روانشناسی و توانبخشی سیمرغ شفابخش نریمان با همکاری باشگاه جستارهای روانشناسی برگزار شد و مورد استقبال چشمگیر دانشجویان روانشناسی قرار گرفت.

کارگاه تخصصی مداخلات اختلالات عصب‌ تحولی به همراه کارورزی با کیس واقعی که توسط موسسه روانشناسی و توانبخشی سیمرغ شفابخش نریمان با همکاری باشگاه جستارهای روانشناسی برگزار گردید، مورد استقبال چشمگیر دانشجویان روانشناسی قرار گرفت .
در این کارگاه که دکتر مجید ابراهیم پور متخصص اختلالات عصب‌ تحولی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان استاد دوره حضور یافت با آموزش جدیدترین مبانی و تحقیقات در حوزه مداخلات با کودکان دارای نیازهای ویژه و اختلالات عصب تحولی این فرصت را در اختیار دانشجویان قرار داد تا در یک محیط استاندارد با کیس‌های واقعی اختلالاتی نظیر طیف اوتیسم و ADHD جهت ارزیابی، تشخیص، پروتکل نویسی و ارائه برنامه درمانی مواجه شوند.
همچنین به دلیل استقبال دانشجویان از این کارگاه دوره دوم آن بزودی برگزار خواهد شد.
هدف موسسه سیمرغ شفابخش نریمان آموزش و آگاهی عمومی درباره کودکان با نیازهای ویژه است تا در کنار امور درمانی و توانبخشی نیازهای خانواده ها نیز مورد توجه قرار بگیرد.
همچنین کارگاه آموزشی اجرا و تفسیر تست وکیلر و استنفورد بینه نیز با تدریس دکتر مجید ابراهیم پور بزودی برگزار خواهد شد .

استقبال چشمگیر دانشجویان روانشناسی از کارورزی اختلالات عصب‌تحولی

استقبال چشمگیر دانشجویان روانشناسی از کارورزی اختلالات عصب‌تحولی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید