یک منبع معتبر نزدیک به اسکای اسپورت اعلام کرده که الاتحاد آماده ارائه دادن پیشنهاد ۲۰۰ میلیون پوندی برای خرید محمد صلاح است.

فوری؛ محمد صلاح در آستانه پیوستن به الاتحاد عربستان!

به گزارش سلام نو؛ به نظر می رسد که الاتحاد تمام قوای خود را جمع کرده تا هرطور که است بتواند محمد صلاح را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خاورمیانه بیاورد. الاتحاد تاکنون توانسه کریم بنزما، فابینیو، ژوتا و انگولو کانته را جذب کند و حالا می خواهد محمد صلاح را نیز به ترکیب خود اضافه کند. پیشنهاد پیشین الاتحاد برای محمد صلاح ۱۰۰ میلیون پوند بود که اصلاً مورد توجه لیورپولی ها قرار نگرفت، سپس سران باشگاه عربستانی با پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی بازگشتند، اما باز هم با مخالفت قرمزهای مرسی ساید روبرو شدند.

در حالی که حدس زده می شد دیگر الاتحاد از معامله صلاح کنار بکشد، اما این باشگاه عربستانی همه را شگفت زده کرد و حالا با پیشنهاد ۲۰۰ میلیون پوندی به میز مذاکره بازگشته و به نقل از منابع اسکای اسپورتس، شاید این پیشنهاد آن ها وسوسه به فروش صلاح کند که در حال حاضر ۳۱ ساله است و اگر تیمی بخواهد برای ستاره ۳۱ ساله ۲۰۰ میلیون پوند بدهد، شاید مخالفت کردن با آن، خیلی کار عاقلانه‌ ای به نظر نیاید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید