رسانه‌های عربستانی مدعی شده‌اند که محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با باشگاه الهلال به توافق رسیده است.

توافق محمد صلاح با الهلال

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، درخشش صلاح در لیورپول به اتفاقی عادی و همیشگی در چند سال اخیر تبدیل شده و او این فصل هم یکی از ستاره‌های بی، چون و چرای تیمش است که نقش مهمی در صدرنشینی آن‌ها در لیگ برتر انگلیس ایفا کرده است.

این بازیکن در طی این مدت همیشه مشتریان بسیاری داشت و باشگاه‌های بزرگ اروپایی تمایل زیادی به جذبش داشتند، اما تصمیم گرفت همچنان به حضورش در آنفیلد و بازی با پیراهن لیورپول ادامه دهد و حاضر به جدایی از این باشگاه نشد.

اما حالا به نظر می‌رسد که تجربه بازی در لیگ عربستان و دریافت دستمزدهای هنگفت از باشگاه‌های این کشور باعث شده است که او برای ترک لیورپول وسوسه شود و احتمالا تصمیمی متفاوت با گذشته بگیرد.

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داده که باشگاه الهلال در چند هفته اخیر مذاکراتی با مدیران برنامه این ستاره مصری داشته و توانسته است او را برای پیوستن به جمع بازیکنان این تیم در فصل آینده متقاعد کند و او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیورپول را ترک خواهد کرد.

این ادعا در حالی مطرح شده که لیورپول حاضر نشد در پنجره تابستانی گذشته پیشنهاد هنگفت و باورنکردنی الاتحاد برای جذب این بازیکن را قبول کند، اما حالا شرایط متفاوت است. قرارداد صلاح با این باشگاه در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و شاید تابستان آینده آخرین فرصت فروش او باشد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید