۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 55511658

لباس زیبای قرمزپوشان بندر لیورپول را از این به بعد تا 5 سال دیگر با نشان آدیداس خواهید دید و دیگر از تبلیغ نایکی خبری نیست. این قرارداد ۵۰ میلیون پوند در سال ارزش دارد.

لباس لیورپول به آدیداس رسید
به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، آدیداس از فصل ۲۶-۲۰۲۵ اسپانسر باشگاه لیورپول خواهد شد و جای نایکی را می‌گیرد. قراردادی ۵ ساله به ارزش ۵۰ میلیون پوند در سال.

طبق ادعای منابع انگلیسی، باشگاه لیورپول آماده است تا قرارداد همکاری جدیدی با آدیداس از فصل ۲۶-۲۰۲۵ آغاز کند.

پس از یک فرآیند مناقصه، آدیداس به عنوان برنده مناقصه برای عقد قراردادی به مدت پنج فصل، از ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ شناخته شد. به این ترتیب آدیداس پس از ۱۳ سال یک بار دیگر اسپانسر و تامین کننده البسه باشگاه لیورپول خواهد شد. آدیداس در این راه رقبایی، چون نایکی و پوما را شکست داد. نایکی در حال حاضر اسپانسر اصلی قرمزهاست.

نایکی از فصل ۲۱-۲۰۲۰ تامین‌کننده کیت لیورپول است و قبل از آن نیوبالانس اسپانسر باشگاه بود.

نایکی تنها ۳۰ میلیون پوند (۳۷ میلیون دلار / ۳۴.۸ میلیون یورو) در هر فصل به لیورپول پرداخت می‌کند، مبلغی نسبتاً کم برای یک باشگاه در سطح لیورپول. انتظار می‌رود آدیداس بیش از ۵۰ میلیون پوند به لیورپول بپردازد.

نیو بالانس بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ سالانه ۲۵ میلیون پوند به لیورپول پرداخت می‌کرد، دوره‌ای که باعث شد این باشگاه اولین قهرمانی خود در لیگ پس از ۳۰ سال و ششمین قهرمانی اروپا را کسب کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید