سرمربی تیم فوتبال لیورپول از فیفا و یوفا خواست تا برای بستن پنجره نقل و انتقالات لیگ عربستان «چاره‌ای پیدا کنند!»

یورگن کلوپ: فیفا و یوفا جلوی عربستان را بگیرند / همه بازیکن‌ها را بُرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پنج لیگ معتبر اروپا اول سپتامبر(۱۰ شهریور) بسته می‌شود و این در حالی است که باشگاه‌های لیگ برتر عربستان می‌توانند تا ۲۰ سپتامبر(۲۹ شهریور) همچنان فعالیت کنند.

روبرتو فیرمینیو، جردن هندرسون و فابینیو از تیم فوتبال لیورپول امسال آنفیلد را به مقصد لیگ عربستان ترک کردند و یورگن کلوپ، سرمربی قرمزهای آنفیلد می‌گوید که باشگاه‌های اروپایی به کمک بیشتری احتیاج دارند.

وی در واکنش به نفوذ سعودی‌ها در لیگ‌های مطرح اروپایی و جذب بازیکن از اروپا گفت: نفوذشان در حال حاضر بسیار زیاد است. تقریبا بدترین چیزی که می‌توانم به آن فکر کنم این است که پنجره عربستان سعودی سه هفته بیشتر باز است.

وی افزود: اگر اشتباه نکنم، چنین چیزی شنیده‌ام و در این صورت، دست کم در اروپا، چنین اتفاقی خوب نیست. یوفا و فیفا باید راه‌حلی برای این مساله پیدا کنند. با این حال، در نهایت تا این لحظه، دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.

پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیوستن ریاض محرز به الاهلی عربستان، به‌تازگی هشدار داد که سعودی‌ها بازار را دستخوش تغییر کرده‌اند.

کلوپ در بخش دیگری از اظهاراتش، گزارش‌ها درباره اقدام لیورپول برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه، ستاره پی‌اس‌جی را رد کرد و گفت: به این گزارش‌ها می‌خندیم. فکر می‌کنم او واقعا بازیکن خوبی است اما شرایط مالی او به‌هیچ‌وجه با ما نمی‌خواند. قصد ندارم ماجرا را لو بدهم اما تا جایی که می‌دانم، چنین چیزی مطرح نیست.

وی اضافه کرد: ممکن است که شخصی دیگر از داخل باشگاه(لیورپول) بخواهد مرا غافلگیر کند که البته در هشت سالی که اینجا بودم، هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است و در صورتی که این اتفاق بیفتد، برای نخستین بار خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید