دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.

قاتل فراری در شوش کمتر از ۲۴ ساعت بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش از دستگیری قاتل فراری، ۲۴ ساعت پس از قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام نو مسلم کرم الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: فردی که روز گذشته ۲۱ فروردین با شلیک گلوله یک نفر را در یکی از شهرک‌های دزفول به قتل رسانده و متواری شده بود، امروز در شوش دستگیر شد.

کرم الهی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس اطلاعات شوش قرار گرفت و با تلاش بی‌وقفه و کارهای فنی و تخصصی و با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پیچیده اطلاعاتی ماموران انتظامی، متهم به همراه ۳ نفر از هم دستانش و دو قبضه سلاح کلاشینکف در کمتر از یک روز شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد، که پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

 دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.

کرم الهی دستگیری قاتل را دریک  روزپس از قتل، نشان از اقتدار و توانایی پلیس و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ضمن هشدار به هنجارشکنان و متخلفین، گفت: ممکن است افرادی کم شمار به خود جرات دهند امنیت و آسایش مردم را تهدید و سلب نمایند ولی مطمئن باشند خیلی سریع در چنگال پلیس و قانون گرفتار و با اشد مجازات با آنان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه بر هم زدن نظم شهر و استفاده از اسلحه در درگیری‌ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست، اظهار کرد: ایجاد درگیری، عربده کشی و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات‌های سنگین را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید