معاون فرهنگی باشگاه استقلال از ساعت برگزاری دیدار استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر انتقاد کرد.

برگزاری دیدار با مس ۱۰ دقیقه بعد از افطار / اعتراض مربیان و بازیکنان استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، معاون فرهنگی باشگاه استقلال از برگزاری دیدار این تیم با مس رفسنجان در فاصله کمی بعد از اذان مغرب و زمان افطار انتقاد کرد.

سیدمهدی علوی با انتقاد از ساعت برگزاری دیدار استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان و اینکه خیلی از عزیزان از جمله مربیان و مسئولان و همین‌طور بازیکنان روزه‌دار هستند، برگزاری بازی 10 دقیقه پس از اذان مغرب مناسب نیست. استقلال در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و هواداران استقبال خوبی از بازی‌های تیم مورد علاقه‌شان داشته‌اند. برگزاری بازی 10 دقیقه بعد از افطار برای هواداران و عوامل اجرایی برگزاری مسابقه هم سخت است.
وی ادامه داد: در حالی باید با مس در ساعت 19 بازی کنیم که فشردگی مسابقات وجود ندارد و مسئولان سازمان لیگ می‌توانستند این بازی را نیم ساعت دیرتر برگزار کنند تا عزیزانی که روزه می‌گیرند در شرایط بهتری افطار کنند. بازی با هوادار را در ساعت 21 برگزار کردیم و خیلی راحت اعضای تیم افطار کردند و بعد از آن وارد ورزشگاه شدیم.
معاون فرهنگی باشگاه استقلال با بیان اینکه در کشورهای غربی احترام خاصی برای روزه‌داران قائل هستند، تصریح کرد: در بازی‌های اروپایی می‌بینیم برای بازیکنانی که روزه هستند بازی را متوقف می‌کنند. در حالی که ما باید در این مسیر الگو باشیم، ولی می‌بینیم آنها از وضعیت بهتری بهره می‌برند. در ورزشگاه آزادی نیروی انتظامی، عزیزان اورژانس و همین‌طور خود اعضای سازمان لیگ و برگزار کننده حضور دارند که اغلب روزه‌دار هستند و خیلی سخت است که 10 دقیقه پس از اذان بخواهند بازی را آغاز کنند.
علوی یادآور شد: در 2 سال گذشته در باشگاه استقلال سعی کردیم کارهای فرهنگی در راستای مناسبت‌های مذهبی داشته باشیم و ماه رمضان را هم گرامی داشتیم. در دهه 70 در ماه رمضان، مسابقات فوتسال جام رمضان در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار و از ساعت 9 شب شروع شده و با استقبال زیادی از سوی هواداران هم روبه‌رو می‌شد. بازی امروز هم را می‌توانستند دیرتر برگزار کنند.
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید