استیو هاسکر، مدیرعامل تامسون رویترز، از سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد دلاری این شرکت در هوش مصنوعی خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد دلاری برای تحول در ارائه اطلاعات / غول رسانه‌ای تامسون رویترز؛ گامی بزرگ در دنیای هوش مصنوعی

به گزارش سلام نو آنطور که پیوست نوشته است این سرمایه‌گذاری شامل اکتساب‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید در این حوزه خواهد بود. هاسکر معتقد است هوش مصنوعی، نحوه ارائه اطلاعات به وکلا، حسابداران و دیگر متخصصان را متحول خواهد کرد.

تمرکز بر توسعه خدمات و اطلاعات تخصصی:

تامسون رویترز علاوه بر حوزه رسانه، در زمینه مشاوره، اطلاعات و خدمات تخصصی نیز فعالیت دارد. هاسکر می‌گوید این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی، به دنبال توسعه خدمات و اطلاعات تخصصی خود در زمینه‌های مختلف از جمله حقوق، مالیات و حسابداری است.

تغییر ماهیت تامسون رویترز:

تامسون رویترز در سال گذشته طرح دوساله‌ای را برای تغییر ماهیت خود از یک ارائه دهنده محتوا به یک شرکت فناوری «محتوا-محور» اجرا کرد. هاسکر می‌گوید هوش مصنوعی، نقشی انقلابی در این شرکت خواهد داشت و به آن کمک می‌کند تا خدمات خود را به طور موثرتری به مشتریان ارائه دهد.

اکتساب‌های متمرکز بر هوش مصنوعی:

تامسون رویترز در ۱۸ ماه گذشته، حدود ۲ میلیارد دلار برای خرید شرکت‌هایی با توانمندی‌های هوش مصنوعی مانند SurePrep، Casetext و Pagero هزینه کرده است. هاسکر می‌گوید این شرکت در آینده نیز به دنبال اکتساب شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی خواهد بود.

توسعه در بازارهای جدید:

در حال حاضر، حدود یک پنجم از تمام ورودی مالی تامسون رویترز مربوط به بازار آمریکا است. با این حال، این شرکت به دنبال توسعه در نواحی مختلفی مثل برزیل، مکزیک، جنوب شرق آسیا و ژاپن است تا روند مالی خود را متعادل کند.

استفاده از اخبار رویترز در مدل‌های زبانی هوش مصنوعی:

چندین شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی به تامسون رویترز پیشنهاد داده‌اند که از اخبار این شرکت برای آموزش مدل‌های زبانی خود استفاده کنند. هاسکر می‌گوید این شرکت در حال بررسی این پیشنهادها است و تاکنون چند قرارداد را در این زمینه منعقد کرده است.

ارائه خدمات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی:

تامسون رویترز در سال گذشته خدمات هوش مصنوعی جدیدی را برای ارائه به مشتریان خود معرفی کرد. این خدمات به مشتریان کمک می‌کند تا سوالات پیچیده تحقیقاتی خود را مطرح کرده و پاسخ‌های خود را از منابع حقوقی و با کمک هوش مصنوعی دریافت کنند. هاسکر می‌گوید این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ارائه شش تا هشت محصول جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در چند ماه آینده است.

هوش مصنوعی، فرصتی برای تحول در صنعت اطلاعات:

سرمایه‌گذاری تامسون رویترز در هوش مصنوعی، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به نوآوری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است. هوش مصنوعی، فرصتی برای تحول در صنعت اطلاعات است و تامسون رویترز قصد دارد در این تحول نقشی پیشگام داشته باشد.

نکاتی قابل توجه:

  • تامسون رویترز ۸ میلیارد دلار در هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند.
  • این سرمایه‌گذاری شامل اکتساب‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید در این حوزه خواهد بود.
  • هاسکر معتقد است هوش مصنوعی، نحوه ارائه اطلاعات به وکلا، حسابداران و دیگر متخصصان را متحول خواهد کرد.
  • تامسون رویترز به دنبال توسعه خدمات و اطلاعات تخصصی خود در زمینه‌های مختلف از جمله حقوق، مالیات و حسابداری است.
  • هوش مصنوعی، نقشی انقلابی در تامسون رویترز خواهد داشت و به آن کمک می‌کند تا خدمات خود را به طور موثرتری به مشتریان ارائه دهد.
  • تامسون رویترز در حال توسعه در بازارهای جدیدی مانند برزیل، مکزیک، جنوب شرق آسیا و ژاپن است.
  • چندین شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی به تامسون رویترز پیشنهاد داده‌اند که از اخبار این شرکت برای آموزش مدل‌های زبانی خود استفاده کنند.
  • تامسون رویترز در حال برنامه‌ریزی برای ارائه شش تا هشت محصول جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در چند ماه آینده است.
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید