«نور ابراهیم» همسر سوم ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش توضیحاتی درباره زندگی با البغدادی ارائه داد.

اولین فیلم از افشاگری های وحشتناک همسر سوم سرکرده داعش

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، العربیه نوشت: نور که دختر ابوعبدالله الزوبعی یکی از سرکردگان همین گروه است، افزود: رهبر داعش در همان روزی که خطبه معروف خود در نینوا را می خواند، با من ازدواج کرد. با بقیه همسران و ۹ اسیر زن در یک خانه زندگی می کردیم.

وی ادامه داد: زمانی که البغدادی در صدر لیست های تحت تعقیب قرار گرفت، مجبور بود نزد او بماند.همسر سوم ابوبکر بغدادی در ادامه با اشاره به اینکه با همسر خود از حلب سوریه به مشکلات بزرگی برخورد و همین موضوع باعث شد دو همسر چچنی و سوری خود را در خانه ای جداگانه سکنی دهد، افزود: خانواده سرکرده داعش هنگام تردد بین عراق، سوریه و ترکیه از هیچ گونه حفاظت شخصی برخوردار نبود.

نور ابراهیم درباره تعداد همسران سرکرده اصلی داعش گفت: «دولت موهومی اسلامی به دولت همسران تبدیل شده بود. بغدادی در طول روز در اتاقش تنها بود و هیچ ارتباطی به هیچ یک از زنان نداشت.

وی با اشاره به اینکه داخل خانه بغدادی استفاده از تلفن به طور کامل ممنوع بود، افزود: می خواستیم به ترکیه فرار کنیم. بغدادی خواستار بازگشت همسران سوری و چچنی خود به سوریه شده بود ام نور و اسماء که هر دو عراقی بودند، در ترکیه ماندند.


کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید