شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۱۴ بهمن) با ۳ هزار و ۸۱۲ واحد افزایش، به ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۴ واحد رسید.

پیش‌بینی بورس برای فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه / بورس فردا سبزپوش می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسکانیوز، شاخص هم وزن ۴ هزار و ۸۸۲ واحد افزایش یافت و به ۷۳۷ هزار و ۵۲۹ واحد رسید. نمادهای «فخوز، شپنا، خساپا و خودرو» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «تاپیکو، کگل و پارسان» بیش‌ترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.


شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۱۶۱ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۵۷۸ واحد رسید. نمادهای «وسپهر، وهور، هرمز، خاور، وگردش و انتخاب» بیش‌ترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در اولین روز بورسی هفته جاری یعنی روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با ۳ هزار و ۸۱۲ واحد افزایش، به ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۴ واحد رسید. بنابر این احتمال صعود اندک بورس روز یکشنبه با توجه به اوضاع بد بورس که چند وقتی است ساز مخالف می‌زند، دور از انتظار نیست، البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بورس روند افزایش را در پیش می‌گیرد یا سقوط؟. آیا بورس فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه سبزپوش می‌شود؟

بارها نیز گفته‌ایم که بورس بیش‌تر اوقات رفتار دوگانه‌ای دارد و به طور کامل قابل پیش‌بینی نیست، احتمال اینکه در این هفته شاخص کل بورس نیز وضعیت خوبی نداشته باشد، وجود دارد و اخبار متفاوت می‌تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید