طبق گزارش خبرنگار تسنیم، ‌ تعدادی زیادی آمبولانس در محل این انفجار حاضر شده‌اند تا اگر بر اثر این انفجار افرادی مجروح شده باشند به مراکز درمانی منتقل شوند.

تسنیم: ۲ انفجار تروریستی رخ داده است /  تعداد شهدا و مجروحان بالاست

در پی ۲ انفجار تروریستی در زیرگذر گنبد جبیله در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، ‌تعداد زیادی به شهادت رسیده و تعدادی زیادی مصدوم‌ شدند که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، ‌دقایقی پیش در طول مسیر گلزار شهدای کرمان انفجار مهیبی به گوش رسید که بلافاصله تیم واکنش سریع در محل حضور یافت‌.

این 2 انفجار تروریستی که در زیرگذر گنبد جبیله در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داد ‌تعداد زیادی به شهادت رسیده و تعدادی زیادی مصدوم‌ شدند که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

طبق گزارش خبرنگار تسنیم، ‌ تعدادی زیادی آمبولانس در محل این انفجار حاضر شده‌اند تا اگر بر اثر این انفجار افرادی مجروح شده باشند به مراکز درمانی منتقل شوند.

طبق گزارش خبرنگار تسنیم حاضر در محل انفجار، در پی ازدحام جمعیت در محل‌، تعداد از هم‌وطنان دچار مصدومیت شده‌اند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

در ساعت 15:17 دقیقه دومین انفجار در همین محل رخ داد و بلافاصله ‌مردم از مسیر منتهی به گلزار شهدا تخلیه شده و نیروهای امنیتی و انتظامی در حال کنترل اوضاع بوده تا سریعا علت این انفجار را اعلام کنند.

روابط عمومی اورژانس کشور در گفت‌وگو با تسنیم درباره آمار مصدومان حادثه انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: دقایقی پیش یک مورد حادثه انفجار  در زیرگذر گنبد جبیله رخ داده که به دنبال آن 10 نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

دقایقی پس از بروز این سانحه نیز انفجار دوم در درگاه قلی بیگ رخ داده که در این حادثه نیز 20 نفر بر اثر ازدحام جمعیت مصدوم شده اند.

وی ادامه داد: مصدومان عمدتاً به دلیل ازدحام جمعیت و فرار مردم از صدای مهیب، دچار مصدومیت شده‌اند.

در حال حاضر مسئولان گلزار شهدای کرمان از مردم حاضر در گلزار درخواست دارند تا سریعا گلزار را تخلیه کنند.

خبرنگار تسنیم که منطقه حضور دارد اعلام کرد که تعداد مجروحان و شهدای این 2 حادثه انفجار بالاست و به احتمال زیاد بیش از 50 نفر جان خود را از دست داده اند و تعداد در حدود 50 تا 60 نفر مجروح شده باشند.

‌معاون سیاسی امنیتی استانداربا بیان اینکه هنوز علت این حادثه مشخص نیست، این انفجار ‌حمله تروریستی بوده است.

‌خبر در حال تکمیل

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید