هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون و همسر سامانه پاکدل بازیگر ویدیویی از او که در برنامه ناتو با مجری‌گری محمدرضا علیمردانی به چند لهجه ایرانی صحبت می‌کند در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

تسلط جالب هادی کاظمی بازیگر کمدی سینما و تلویزیون به چند لهجه ایرانی! + فیلم

به گزارش سلام نو، هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد می باشد که از ۱۹ سالگی وارد تئاتر شد و در ۴۱ سالگی با یک بازیگر ازدواج کرد و حالا رستوران هم دارد.

هادی کاظمی اصالتا اهل شهر تَرَکَ مرکز دهستان کندوان شهرستان میانه آذربایجان شرقی می باشد در یک خانواده مردانه و تورک زبان با سه برادر بنام های مهدی ، حامد و توحید به دنیا آمد ، پدرش (روحانی) در قید حیات بوده و مادرش فوت کرده است شاید جالب باشد بدانید هادی کاظمی سید است اما بخاطر ورودش به کار هنری و کمدی این پیشوند رو مسئولان مربوطه حذف کردند !.

هادی کاظمی از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۵ ساله بود از کانون پرورشی حر فعالیت هنری را شروع کرد تا اینکه اولین تئاتر حرفه اش را در سال ۱۳۷۴ با نمایش همراهان تجربه کرد.

او بعد از تئاتر از سال ۱۳۷۵ با داریوش کاردان وارد تلویزیون شد تا اینکه بعد از تجربه های مختلف سال ۱۳۸۱ در سریال پاورچین مهران مدیری بازی کرد.

شهرت هادی کاظمی از سال ۱۳۸۴ با سریال شب های برره شروع شد و در سریال قهوه تلخ با نقش بابا کنار جواد عزتی در نقش بابا اتی به اوج شهرت رسید.

هادی کاظمی در سال ۱۳۹۷ وقتی ۴۱ ساله بود با سمانه پاکدل ۳۱ ساله ازدواج کرد ، این زوج سال ۹۶ در مسابقه ۱۳ شمالی کنار هم جلوی دوربین رفتند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید