اگر در اقتصاد قوی باشیم دیگر تحریم ها کارایی خود را از دست خواهد داد. در زمینه سیاست هم اگر قوی و با اقتدار عمل شود، دیگر کاری از دست دشمن بر نخواهد آمد. ما در مقوله نظامی به دست جوانان برومند کشورمان قوی و توانمند هستیم بطوریکه دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران به آن اعتراف کرده اند.

ایران باید قوی بشود

خشایار نادی کارشناس اقتصاد سیاسی در یادداشتی نوشت: مسولین باید تلاش شبانه روزی کنند تا کشور و ملت قوی شوند. به توفیق الهی ایران چنان قوی خواهد شد که دشمنان قسم خورده حتی جرأت تهدید هم پیدا نمی کنند.

منطق قوی شدن هم از قرآن کریم گرفته شده است. قرآن می فرماید: و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة. یعنی هرچه می توانید قوت را زیاد کنید.

قطعا دشمنان، با ایران قوی مخالف هستند. دشمن درصدد آن است که ما از قوی شدن خودمان صرف نظر کنیم. شما می دانید که اگر ملتی قوی نباشد به او زور خواهند گفت. اگر ملتی قوی نباشد مستکبران و زورگویان جهان از او باج خواهند خواست و ارزش و اعتبار آن ملت را زیر سؤال خواهند برد. مردم ما با توجه به امکانات و ظرفیت های فراوان استعداد قوی شدن دارند. ما باید خودمان را در تمامی جهات قوی کنیم. قوی از لحاظ نظامی، امنیتی - اطلاعاتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره. در این صورت دشمن قادر نخواهد بود به ما ضربه بزند.

دشمن همیشه درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ما باید بیشتر مراقب ایران عزیزمان باشیم و بصورت حساب شده و با کار قوی و با نهایت قدرت جواب آنها را بدهیم. با فعال سازی همه ظرفیت ها و توانمندی های کشور می توان قوی شد. با ایمان، امید، کار و تلاش، شناخت رخنه های اقتصادی، امنیتی و فرهنگی و هم افزایی دستگاههای مسؤل با مردم و با حل مشکلات مردم می توان قوی شد. یکی از راههایی که می توان اقتصاد کشور را قوی کرد اقتصاد مقاومتی است که باید به صورت میدانی و عملیاتی و با شدت هر چه بیشتر و بدون از دست دادن زمان دنبال و اجرایی شود.

این کار باعث می شود جوانان ما بیکار نمانند و ابتکارات افراد تحصیل کرده و نخبه روی زمین نماند. اگر شتاب کاروان علم و دانش افزایش پیدا کند، با توجه به اینکه همه چیز به آن وابسته است باعث می شود کشور قوی شود. با اتحاد و انسجام ملی می توانیم به پیشرفت و رفاه عمومی برسیم. وقتیکه مسؤلان شجاع، کار آمد، پرکار، مردمی و ساده زیست داشته باشیم و اعتقاد و باور به فرهنگ انقلابی وجود داشته باشد، پیشرفت اقتصادی و حل مشکلات مردم امکان پذیر است.

در مقوله سیاست خارجی هم نفی دیپلماسی التماسی چه در کلام و چه در محتوا و اعتقاد و عمل به دیپلماسی مقاومتی که مبتنی بر فرهنگ دفاع مقدس است باعث می شود ملت بزرگ ایران قوی بشوند.

اگر در اقتصاد قوی باشیم دیگر تحریم ها کارایی خود را از دست خواهد داد. در زمینه سیاست هم اگر قوی و با اقتدار عمل شود، دیگر کاری از دست دشمن بر نخواهد آمد. ما در مقوله نظامی به دست جوانان برومند کشورمان قوی و توانمند هستیم بطوریکه دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران به آن اعتراف کرده اند.

کشوری که غنی و قوی باشد. دنیا مجبور است به آن احترام بگذارد. دنیا بداند جمهوری اسلامی ایران قوی است و به فضل الهی قوی تر هم خواهد شد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید