استاندار سمنان گفت: در مقوله رشد صادرات استان سمنان نیز مدیران بخش‌های خصوصی تلاش کنند تولیدات خود را با نام استان سمنان صادر کنند و به ثبت برسانند.

اعطای وام مشاغل خانگی به این متقاضیان

استاندار سمنان گفت: بانک‌های استان تسهیلات مرتبط در حوزه مشاغل خانگی را مانند قبل به واجدان شرایط پرداخت کنند.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: خوشبختانه استان سمنان در شاخص ایجاد اشتغال موفق شد تا در کشور با تلاش همه مدیران و کارکنان ذی‌ربط به مقام دوم دست یابد.

وی افزود: در به‌کارگیری نیروها نیز باید تلاش شود تا در حوزه‌های تخصصی، از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها استفاده شود.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه است، گفت: مدیران عامل بانک‌های استان در حوزه تسهیلات تبصره ۱۸ پیگیری‌های خود را به جد ادامه دهند و توسعه متوازن را نیز در پرداخت رعایت کنند.

استاندار سمنان گفت: در مقوله رشد صادرات استان سمنان نیز مدیران بخش‌های خصوصی تلاش کنند تولیدات خود را با نام استان سمنان صادر کنند و به ثبت برسانند.

هاشمی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضائی در خصوص احیای واحدهای راکد استان بیان کرد: بانک‌های استان تسهیلات مرتبط در حوزه مشاغل خانگی را مانند قبل به واجدان شرایط پرداخت کنند.

پایان پیام/74002/م/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید