نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مدارک نشان‌دهنده این است که جنایات رژیم صهیونیستی با تایید و حتی دستور مستقیم دولت آمریکا در جریان است.

نماینده مجلس: با هم‌افزایی می‌توان ریشه رژیم صهیونیستی را از بیخ کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حسین رئیسی، با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: اصل وجود جعلی رژیم صهیونیستی که بعد از جنگ جهانی اتفاق افتاد، توسط دولت های غربی به ویژه انگلستان و همراهی دولت مستکبر آمریکا طراحی شد. امروز نیز در برابر فجیع ترین کشتارهای رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند حتی اگر یک اقدام سیاسی در شورای امنیت یا در هریک از مجامع بین المللی علیه رژیم صهیونیستی مطرح شود با وتوی دولت آمریکا مواجه می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی مورد تایید دولت آمریکا است، اظهار کرد: به محض اقدام شجاعانه حماس در نفوذ به سرزمین های اشغالی و به هلاکت رساندن تعدادی از صهیونیست های غاصب، شاهد بودیم که رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه آن به تل آویو سفر کرده و بی شرمانه اعلام می کنند که ما در کنار اسرائیل هستیم. حتی جنگ افزارهای خود را در حد وسیعی به منطقه گسیل می کنند و در اختیار ارتش خون آشام رژیم صهیونیستی قرار داده و آنها هم بی محابا در برابر چشمان جهانیان، فجیع ترین نسل کشی را به راه انداخته اند.

نماینده مردم میناب  در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:  حتی یکبار هم در حد لفظی آمریکایی ها از ولد خبیث خود در منطقه نخواستند اندکی این کشتار را متوقف کند، حتی حاضر نیستند بخواهند که آتش بس در منطقه برقرار شود و به این نسل کشی خاتمه داده شود. همه این مدارک نشان دهنده این است که این جنایت با تایید و حتی دستور مستقیم دولت آمریکا در جریان است.

وی گفت: همان طوری که از روزهای نخستین آغاز این جنایت ملت های مسلمان و امت اسلام در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند، از سران کشورهای اسلامی که داعیه دار امت عربی هستند نیز انتظار بیشتری می رود. امروز عیار این سران در حال سنجش است که چقدر به شعارها پایبند بوده و تعهد دارند. صرف لفاظی که برخی دولت های عربی انجام می دهند، کافی نیست.

رئیسی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی در حال تزلزل است و می شود در یک اقدام  هماهنگ و با هم افزایی امت اسلامی ریشه این رژیم را از بیخ درآورد و برای همیشه امنیت و آرامش را به منطقه غرب آسیا بازگرداند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید