با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی با ما همراه باشید تا به چند مرکز برای خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب در تهران بپردازیم.

خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب در تهران

سلام نو پلاس: خرید کردن، یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات برای ما انسان‌ها است. اگر بخواهید حال و هوای‌تان را عوض کنید، خرید بهترین گزینه است. تجربه خرید موفق، با خرید مقرون به صرفه ایجاد می‌شود. کیفیت لباس و قیمت مناسب آن، دو پارامتری است که، رضایت از خرید را درون‌تان ایجاد می‌کند.

بهترین خرید، با مراجعه به ارزان ترین مراکز خرید لباس تهران، حاصل می‌شود. معمولا، مرکز خریدهایی طرف‌دار دارند که، تمام نیازهای ما را رفع کند. خرید ارزان، این امکان را برای‌تان ایجاد می‌کند که، به‌جای خرید یک نوع لباس گران قیمت، چندین مدل لباس، کیف، کفش و... به قیمت مناسب خریداری کنید.

تهیه لباس مجلسی با قیمت مناسب

خیابان جمهوری

محدوده خیابان جمهوری، جزو تجاری‌ترین مناطق پایتخت است. فروشگاه‌های بزرگ لوازم صوتی، تصویری، لوازم خانگی، لباس مردانه و زنانه، همه در این خیابان وجود دارد. فروشگاه‌های خیابان جمهوری، معمولا با واسطه کم‌تری، لباس‌ها را عرضه می‌کنند و به همین‌دلیل، با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسند. مغازه‌های لباس مردانه، از خیابان لاله زار شروع می‌شود و تا امیر اکرم، ادامه دارد.

خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب در تهران

مغازه‌های عرضه لباس مجلسی و لباس زنانه نیز، در خیابان امیر اکرم، کوچه برلن و کوچه رفاهی است. لباس کودک را نیز، می‌توانید از کوچه رفاهی و کوچه برلن تهیه کنید. با خرید در این محدوده، قیمت‌های بسیار مناسبی را می‌بینید، که بسیار وسوسه کننده است. در محدوده جمهوری، پاساژهای بزرگی مثل شانزه‌لیزه، پاساژ پروانه و کمپانی، از معروف‌ترین مراکز خرید ارزان منطقه هستند.

پاساژ شانزلیزه در تهران

یکی از بازار لباس مجلسی تهران که بسیار محبوب است و روزانه مشتریان زیادی برای خرید به آنجا می‌روند، پاساژ شانزلیزه واقع در چهارراه امیر اکرم در تهران است. در واقع تقاطع خیابان ولیعصر با خیابان نوفل لوشاتو چندین سال است که دارای مغازه‌های لباس فروشی متعددی است. دقت داشته باشید که اکثر تولیدی‌های لباس مجلسی در محدوده این تقاطع واقع شده‌اند، پس تنوع لباس در طرح و رنگ و قیمت در این محدوده بسیار زیاد است. از مزیت‌های پاساژ شانزلیزه در تهران این است که انواع لباس فروشی بچگانه نیز علاوه بر لباس مجلسی فروشی در این محدوده موجود است. همچنین دسترسی سریع و آسان به این خیابان با مترو، اتوبوس و تاکسی در موقعیت خوب این پاساژ نیز موثر است.

خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب در تهران

پاساژ شانزلیزه که با نام پاساژ قائم نیز شناخته می‌شود، در مرکز تهران واقع شده است . بسیار پر تردد می‌باشد. بانوانی که به دنبال لباس‌های مجلسی با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب هستند، پاساژ شانزلیزه بهترین انتخاب است. با توجه به اینکه در طبقه پایین مانتو و طبقه بالا لباس مجلسی عرضه می‌شود، هر سلیقه‌ای می‌تواند در این بازار لباس مورد نظر خود را بیابد.

کوچه برلن در تهران

یکی از معروف‌ترین بازار لباس مجلسی تهران، کوچه برلن می‌باشد که از قدیمی‌ترین کوچه‌های شهر تهران است. کوچه برلن بین دو خیابان لاله‌زار جنوبی و فردوسی قرار گرفته و پر از مغازه‌های متنوع است. اکثرا در زمینه فروش لباس مجلسی فعالیت دارند. لباس مجلسی‌های این مغازه‌ها اغلب در تولیدی‌هایی که در طبقات بالایی مغازه‌ها وجود دارد، تهیه و دوخته می‌شوند. در نتیجه این امر لباس‌های موجود در این منطقه دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. با صرف زمان کمی در این خیابان می‌توانید بهترین لباس مجلسی را برای خود انتخاب کنید. وجود بوتیک‌های لباس مردانه و مغازه‌های لباس بچگانه در این محدوده، این امکان را برای خانواده‌ها فراهم می‌آورد که تمام خرید خود را از همین مرکز خرید انجام دهند.

خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب در تهران

مرکز خرید ونک در تهران

یکی از بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در تهران، مرکز خرید ونک است. مرکز خرید لباس مجلسی ونک نسبت به سایر پاساژهای تهران لوکس‌تر است . اجناس موجود در این مرکز خرید دارای قیمت بیشتری نیز هستند. ساکنین تهران به خوبی می‌دانند که میدان ونک بسیار شلوغ و پر تردد است. لذا وجود یک مرکز خرید بزرگ در این محل ضروری است. وجود مرکز خرید ونک در این میدان آن را به یکی از مشهورترین مراکز خرید لباس در تهران تبدیل کرده است. مرکز خرید ونک در موقعیت دقیق جغرافیایی حوالی میدان ونک و در خیابان کار و تجارت واقع شده است. نمای این مرکز خرید مخصوصا در شب‌ها دارای زیبایی منحصر به فردی است.

از مزیت‌های مرکز خرید ونک، دسترسی راحت به این مرکز خرید مخصوصا برای شهروندان شمال شهر تهران است. در صورتی که بخواهیم کالاها و اجناس موجود در مرکز خرید ونک را بررسی کنیم، باید بگوییم که این بازار بیشتر برای بانوان مناسب است.

خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب در تهران

زیرا عمده کالاهای موجود در مرکز خرید ونک شامل جواهرات و زیورآلات، پوشاک زنانه شامل مانتو، لباس زیر، لباس ورزشی، لباس مجلسی، کیف و کفش، لوازم آرایشی می‌شود. البته بعضی از واحدهای تجاری هم به فروش لباس، کیف و کفش مردانه اختصاص دارند.

برای خرید لباس مجلسی کجا برم

پاساژ قائم

یکی از مناسب‌ترین قیمت‌های لباس را، می‌توانید در مرکز خرید قائم تجربه کنید. پاساژ قائم در میدان تجریش، یکی از قدیمی‌ترین، متنوع‌ترین و ارزان قیمت‌ترین، مکان‌هایی است که می‌توانید برای تهیه انواع لباس، به آن مراجعه کنید. لباس بچه‌گانه، زنانه و مردانه متنوعی را می‌توانید در پاساژ قائم پیدا کنید. خرید از این پاساژ بسیار لذت‌بخش و جذاب است.

نازی آباد

نازی آباد، یکی از مشهورترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در جنوب تهران است. این منطقه، با تنوع فوق‌العاده زیاد، مشتریان بسیاری را از کل مناطق تهران جذب می‌کند. کیفیت لباس‌ ها در بازار نازی آباد، با لباس های تجریش، رقابت می‌کند. در واقع، بسیاری از لباس‌ ها را می‌توانید، با کیفیتی مشابه و قیمتی بسیار ارزان‌ تر، خریداری کنید. با تنوع جنس بالا در این منطقه، با مراجعه به بازار نازی آباد می‌توانید در یک روز، خرید کل خانواده را انجام دهید.

خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب در تهران

بازار امام زاده حسن

یکی از مناطق بورس لباس در تهران، بازار امام زاده حسن است. این محدوده، علاوه بر مغازه‌های متنوع، دارای پاساژهای بسیار بزرگ و رنگارنگ است. با مراجعه به این منطقه، می‌توانید انواع لباس‌ های مردانه و زنانه را با تنوع بالا مشاهده کنید. خرید لباس کودکان، کفش و کیف نیز، در بازار اما زاده حسن با قیمتی ارزان و مناسب، امکان‌پذیر است. کیفیت لباس‌ های عرضه شده در امام زاده حسن، بسیار بالا و مطلوب است. در بعضی فروشگاه‌ها، می‌توانید لباس وارداتی پیدا کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ریحانه IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    سلام من میخوام سفارش بدم ولی نمی دونم چطور باید سفارش داد اگر میدونید به من بگید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید