عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن برای تحریک اغتشاشگران پول خرج می‌کند، گفت: مردم قدرشناس داریم.

‌آیت‌الله خاتمی: دشمن برای تحریک مردم به اغتشاش پول خرج می‌کند / مردم قدرشناسی داریم

به گزارش سلام‌ نو به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی شامگاه یکشنبه در هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کاشان با بیان اینکه نهضت عاشورا را بدون ولایت‌مداری نمی‌توان دید، اظهار داشت: رجز نشانه دو چیز است و اول نشانه آن است که با هدف آمده‌ام و دوم نشانه شجاعت است.

وی ضمن اشاره به تعداد یاران امام حسین(ع) بر اساس مستندات افزود: تمامی یاران امام حسین(ع) زمانی که به میدان رفتند، رجز خواندند اما از دشمن یک رجز ندیدم و از سوی دیگر ولایت‌مداری در رجزها موج می‌زند.

امام جمعه موقت تهران ضمن انتقاد از تزریق بی‌غیرتی توسط برخی افراد در جامعه ابراز داشت: در واقعه کربلا هر کدام از زنان که قصد ورود به میدان نبرد داشتند، ابتدا آنان را دعا و سپس آنان را به خیمه‌ها برمی‌گرداندند.

وی با بیان اینکه اردوگاه آزادگان اردوگاه ولایت است، گفت: امروز نگهدارنده اردوگاه حسینی مقام معظم رهبری است و از این رو ولی فقیه تنها رهبر سیاسی نیست و حجت‌ شرعی حمایت از مقام معظم رهبری است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مردم اهداف اغتشاشگران را به خوبی درک کردند، تصریح کرد: آنچه کشور را حفظ کرده و خواهد کرد، حریم ولایت است و دشمن قصد دارد حریم را بشکنند و دیوارنویسی‌ها در اغتشاشات با هدف شکستن حریم ولایت رخ داد.

وی با بیان اینکه مردم ما ولایی، عاشورایی و کربلایی هستند، گفت: ممکن است دشمن در پاییز تحرکاتی داشته باشند اما به فضل خدا و همانند گذشته با بصیرت بالای مردم تو دهنی محکمی می‌خورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن برای تحریک اغتشاشگران پول خرج می‌کند، تصریح کرد: الحمدلله مردمی قدرشناس داریم و لازم است مردم بیش از پیش پشتیبان ولایت فقیه باشند.

کد خبرنگار: ۲۸
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید