در روزهای اخیر موضوع درگیری فیزیکی شروین حاجی پور و ترلان پروانه به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است.

شروین حاجی‌پور متهم به تعرض به ترلان پروانه شد!

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، در روزهای اخیر توئیت‌ها و نقل‌قول‌های کاربران فضای مجازی نشان می‌دهد که یکی از بازیگران معروف سینما با یکی از خوانندگان تازه مطرح شده به اختلاف خورده تا جایی که شایعه درگیری فیزیکی این دو نفر در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

ترلان پروانه که در سال‌های اخیر به شهرت رسیده خبر داده است که از طرف شروین حاجی‌پور مورد تعرض قرار گرفته است.

شروین حاجی‌پور پس از اغتشاشات سال گذشته به شهرت رسیده و یکی از آهنگ‌های اجرا شده توسط او از سوی یک موسسه آمریکایی - صهیونیستی جایزه گرفته است.

حاجی‌پور پس از اجرای این آهنگ با حاشیه‌های فراوانی روبه‌رو شده است؛ از جمله در یکی از دیگر از آهنگ‌های اجرا شده از سوی این فرد ارتباطات جنسی به صورت علنی ترویچ شده است.

آهنگ‌های اجرا شده توسط شروین حاجی‌پور توسط مدعیان حقوق زنان وایرال می‌شود! گفتنی است که پدر شروین حاجی‌پور در دهه شصت سابقه همکاری و هواداری از منافقین را داشته است.

در روزهای اخیر توئیت‌هایی از ترلان پروانه منتشر شده که نشان می‌دهد این بازیگر سینما از سوی حاجی‌پور مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

کاربران برای شرح این ماجرا، تصاویری از صفحه تردز و اینستاگرام ترلان پروانه منتشر کردند که نشان می‌دهد وی صفحه توئیتری جدیدی را ایجاد کرده و ضمن اینکه آن را متعلق به خود می‌داند، اظهار می‌کند که در این صفحه می‌تواند خارج از فعالیت هنری و سینمایی در اینستاگرام، احوالات و دل نوشته‌های خود را بهتر به انتشار عموم بگذارد.

خانم پروانه در این اکانت مدعی شده که توسط شروین حاجی‌پور مورد تعرض فیزیکی قرار گرفته است. این بازیگر سینمایی که در آشوب‌های اخیر فعال بوده تصاویری از کبودی دست و شکستگی تلفن همراه نیز منتشر کرده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند که فردی ترانه «برای...» را خوانده هیچ اعتقادی به ادعای مطرح شده در متن این آهنگ را ندارد، یک کاربر فضای مجازی نوشته است که زن برای مدعیان زن؛ زندگی و آزادی تنها یک کالای مصرفی است که چون دستمال کاغذی می‌توان آن را دور انداخت!

شروین حاجی‌پور متهم به تعرض به یک بازیگر سینما شد!

شروین حاجی‌پور متهم به تعرض به یک بازیگر سینما شد!

شروین حاجی‌پور متهم به تعرض به یک بازیگر سینما شد!

شروین حاجی‌پور متهم به تعرض به یک بازیگر سینما شد!

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید