اقتدار امروز جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف و مرزهای زمینی، هوایی و آبی مرهون هدایت‌های رهبر انقلاب در چند دهه اخیر است، لذا نگاهمان در فتنه های امروز به فرمایش معظم رهبری و گوش سپردن به فرمان ایشان است.

رد پای پر رنگ ایران در راهبردهای جهانی

-فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در دنیا هیچ راهبرد و دکترینی بدون در نظر گرفتن نقش و اثرگذاری جمهوری اسلامی طراحی نمی شود، راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه ها در حرم رضوی افزود: قدرت موشکی و نظامی ایران امروز در بالاترین حد مطلوب است و ما فرمان رهبری را فرضیه واجب دانسته و این اقتدار را مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری می‌دانیم.

وی خاطر نشان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف و مرزهای زمینی، هوایی و آبی مرهون هدایت‌های رهبر انقلاب در چند دهه اخیر است، لذا نگاهمان در فتنه های امروز به فرمایش معظم رهبری و گوش سپردن به فرمان ایشان است.

فرمانده هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: به پاس مجاهدت های نیروهای مسلح امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بسیار بالایی در منطقه و جهان برخوردار است.
وی تاکید کرد: نیروی های مسلح علاوه بر اقدامات دفاعی و امنیتی که امنیت در تمامی مرزهای کشور را محقق کرده است؛ در حوادث و بلایای طبیعی نیز خود را یار و همراه مردم می‌دانند.
امیرسرتیپ قربانی بیان کرد: در زلزله اخیر کرمانشاه طی یک روز ۵۰۰ سوتی پرواز هوانیروز برای خدمت به مردم آسیب دیده انجام شد.
وی ادامه داد : هم اکنون در۳۰ استان کشور هوانیروز خدمات امدادی و اورژانس را از طریق ناوگان هوایی خود ارایه می‌دهد.
امیر سرتیپ قربانی گفت: بر این اساس طی یکی دو سال گذشته ۲ هزار نفر از مرگ حتمی توسط هواپیماهای هوانیروز نجات پیدا کردند.
وی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تمام اخلاص در برابر هر دشمنی در حفاظت از مردم ایستادگی می کند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید