تصویری از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین که در نشست ناتو به تنهایی ایستاده است، این گمانه زنی را برانگیخته است که رهبران جهان به او پشت کرده اند.

غریب‌ترین رهبر جهان! | مردی که در کشور خود هم به یکباره غریب شد! + عکس

به گزارش سلام نو؛ تصویری از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین از اجلاس سران ناتو که اخیراً به پایان رسیده است، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و واکنش‌های متعددی را از سوی مردم برانگیخته است.

تصاویرِ بحث برانگیز از غریب‌ترین رهبر جهان!

این تصویر که قبل از شام گروهی گرفته شده است، زلنسکی را نشان می‌دهد که به تنهایی ایستاده است در حالی که سایر نمایندگان در حال تعامل با یکدیگر هستند. در حالی که زلنسکی به تنهایی ایستاده دیده می‌شود، همسر او، اولنا زلنسکا، در حال تعامل با یک نماینده دیده می‌شود.

بسیاری شروع به اظهارنظر درباره این تصویر از نشست ناتو کردند و گفتند که سران ناتو از اظهارات رئیس جمهور اوکراین درباره عضویت کشورش در ناتو ناراضی هستند.

تصاویرِ بحث برانگیز از غریب‌ترین رهبر جهان!

یکی از کاربران توییتر این تصویر را به اشتراک گذاشت و نوشت: نتیجه نشست سران ناتو در ویلنیوس در یک عکس. نیازی به نظر نیست، در حالی که دیگری اظهار داشت: هیچ کس دیگری نمی‌خواهد با او عکس بگیرد، بغلش کند، شانه‌اش را بمالد؟ تمام ماهیت نقش زلنسکی در نشست ناتو در یک عکس.

کاربر دیگری نوشت: زلنسکی فقط به این دلیل عصبانی نیست که کوتاه قد است، دوستی ندارد و از سوی ناتو طرد شده است. او همچنین عصبانی است، زیرا پوتین در حال حاضر ۱۰۰۰۰۰ کیلومتر مربع از خاک اوکراین را کنترل می‌کند.

تصاویرِ بحث برانگیز از غریب‌ترین رهبر جهان!

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید