شرکت همراه اول می‌توانست مانع از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شود اما با وجود درخواست‌های مکرر علی فتح‌الله‌زاده این کار را نکرد.

نقش باورنکردنی همراه اول در حذف استقلال از آسیا!

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، استقلال می‌بایست تا ۱۱ فروردین بدهی به استراماچونی و پادوانی را پرداخت و مدارک آنرا در سایت بارگذاری می‌کرد اما موفق به انجام این کار نشد. علی فتح‌الله‌زاده نشست‌های مکرری را با همراه اول برگزار کرد اما در نهایت نتوانست از این شرکت پول بگیرد و در نهایت استقلال حذف شد.

ابتدا و با توجه به درخواست‌های علی فتح‌الله‌زاده تصور می‌شد قرار است همراه اول به استقلال کمک کند اما جالب است بدانید شرکت همراه اول ۱۶۰ میلیارد تومان به استقلال بدهکار است.

این ادعایی است که حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال مطرح کرده است. او می‌گوید: ۱۶۰ میلیارد تومان از همراه اول طلب داریم. باید صحبت کنیم تا آنها به تعهدات عمل کنند و از آن پول وام را تسویه کنیم...

ای کاش دغدغه تیم استقلال و تماشاگرانش درک می‌شد و با مساعدت همراه اول بدهی‌های خارجی پرداخت می‌شد و آبی‌ها شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از دست نمی‌دادند. برخی می‌گویند مدیران تمایلی به ادامه حضور علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال نداشتند و منتظر بودند او اردوی تیم را ترک کنند تا گره از مشکلات مالی تیم حل کنند. اما ای کاش پول به استقلال داده می‌شد، به شرط اینکه علی فتح‌الله‌زاده اردوی تیم را ترک کند. در این میان کسانی که آسیب دیدند اعضای تیم استقلال و تماشاگران هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید