برای اطلاع از قیمت خرید روغن کمپرسور ، روغن shell corena و روغن صنعتی موبیل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت خرید روغن کمپرسور ، روغن shell corena و روغن صنعتی موبیل

روان کننده های صنعتی به طور کلی در انتقال نیرو یا حرارت ، ایجاد روانکاری و سهولت در حرکت قطعات در ابزار های صنعتی یا ماشین آلات نقش بسیار گسترده ای دارند. 
انواع گریس ها و روغن های صنعتی در تمامی صنایع بسیار پرکاربرد بوده و مورد استفاده اکثریت واقع می شوند و از طرفی هر کدام از انواع آنها دارای خواص و ویژگی های مختلفی می باشند. در ادامه به معرفی معروف ترین برند روغن های صنعتی می پردازیم. 

روغن کمپرسور:

 تا به امروز شرکت های بسیاری دست به تولید و عرضه روانکار های صنعتی زده اند اما نکته قابل توجه هنگام خرید این روغن ها سطح کیفی و توجه به برند  آنها می باشد. 
در کمپرسور های مورد استفاده در مصارف صنعتی از *روغن کمپرسور* استفاده می شود که این روغن ها در اصل روغنی با شکل کاملا اختصاصی برای کمپرسور هایی با مصارف صنعتی مانند پمپ های باد می باشند و مورد استفاده اکثریت قرار می گیرند. 
پمپ های باد به دلیل اینکه با اصطکاک و سایش  بسیاری رو به رو هستند از این رو استفاده از این روغن ها واجب می گردد.  به همین دلیل استفاده از روغن های کمپرسور از این اصطکاک جلوگیری و موجب افزایش طول عمر قطعات می گردد. این روغن همچنین به بهبود عملکرد صحیح پمپ باد می انجامد که تمامی این موارد گویای کیفیت بالای این محصول می باشد. 
عدم کیفیت بالا علاوه بر ضرر های مالی منجر به  آسیب قطعات نیز می‌گردد که بهتر است جهت جلوگیری از این امر به فروشگاهی معتبر برای خرید آنها مراجعه کرد. 
با مراجعه به سایت ما امکان تهیه این محصول در کیفیتی بالا و همچنین قیمتی مناسب برای شما عزیزان فراهم می باشد.

روغن shell corena : 

از آنجایی که روغن های صنعتی جزو محصولات کاربردی در صنعت محسوب می شود ، از این رو برای روانکاری انواع قطعات از جمله زنجیر های صنعتی و انواع بلبرینگ ها به کار می روند. به همین دلیل است که کیفیت آن ها بر روی عملکرد آن ها تاثیر مستقیم دارد. 
روغن shell corena دارای استاندارد های کاملی برای انجام این وظیفه می باشد که به همین دلیل کاربرد آنها در مصارف صنعتی بسیار گسترده است. محصول ذکر شده یکی از دیگر انواع محصولات بسیار محبوب در زمینه روانکاری قطعات صنعتی می باشد که برای خرید و فروش آنها حتما باید به مشخصات محصولات توجه نمایید. 
روغن shell corena کیفیت بسیار عالی دارد و اصطکاک کمی را به دنبال داشته و در کنار این ویژگی ها دارای گرانروی مناسبی می باشد. 
اما شرط اصلی برای دریافت عملکرد صحیح  اصالت کالا و تهیه آن در کیفیتی عالی  است. در خصوص ویژگی های روغن shell corena توضیحاتی ارائه شد که بهتر است پیش از خرید این ‌محصول حتما تمامی آنها را بررسی نمود.شما عزیزان می‌ توانید جهت خرید این محصول با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سایت ما مراجعه نمایید.

530.jpg

روغن صنعتی موبیل:

خرید روانکاری مرغوب و با کیفیت نه تنها کمک‌ بزرگی در روانکاری قطعات صنعتی می کند بلکه از قطعات در برابر سایش و فرسودگی در اثر اصابت آنها به یکدیگر محافظت می کند. 
یکی از شرکت های آمریکایی بسیار معتبر در زمینه تولید روانکار های صنعتی شرکت موبیل می باشد که در زمینه تولید روغن های صنعتی از اعتبار بسیار بالایی برخوردار بوده و در سطح جهانی از شهرت بالایی برخوردار است. این شرکت همچنین دارای سابقه ای طولانی در امر فروش روغن های صنعتی بوده که *روغن صنعتی موبیل* با توجه به ویژگی های گسترده ای که دارد مورد توجه اکثریت واقع می شود. 
این کمپانی توانسته در تولید محصولات گسترده ای نقش ایفا کند که برای معرفی برخی از آنها می‌ توان به صنایع پتروشیمی، کشف واستخراج نفت خام، تولید بنزین و گازوئیل، تولید کردن مواد آروماتیک ، پارزین ها و اولفین ها، تولید روغنهای صنعتی و مواد شیمیایی و پالایش نفت اشاره نمود. 
 محصولات تولید شده از این شرکت همگی دارای سطح کیفی بالایی هستند و انواع آنها را در اکثر نقاط کشور  می توان مشاهده و خریداری کرد.شرکت ما دارای  نمایندگی رسمی کمپانی موبیل بوده و این محصولات را با  کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب ارائه می کند و با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع روغن های صنعتی در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را به دست آورد.

بهران بردبارF680 بهران گردان (UTTO (10W-30 بهران مقاوم150 بهران بردبارF68 بهران بردبارF100 بهران بردبار46 بهران گردان ویژه 56 (10W-30) بهران هیدورلیکT46 بهران مقاوم220 بهران برش36 بهران مقاومK68 روغن بهران توربو اکسترا 20w-50 بهران یاقوت EP3 بهران آبکار گرم 70 بهران آبکار گرم 68 بهران آبکار 68 بهران آبکار ویژه 145 بهران حرارت بهران دوخت 32 بهران دوخت 22 بهران دوخت 10 بهران هیدورلیکH150

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید