با غنا می­توانید مناطق داخلی زیبا، سواحل آفتابی، فرهنگ غنی، شهرهای پر جنب و جوش، مردم محلی خونگرم، هزاران حیات وحش و دسترسی آسان به تمام نقاط کشور را دریافت کنید.

آکرا(غنا)

سلام نو-سرویس گردشگری: این کشور که به عنوان یکی از داستان های موفقیت واقعی آفریقا در نظر گرفته میشود، از یک دموکراسی پایدار و توسعه باورنکردنی برخوردار است. این ترکیب انرژی شادی را در سراسر کشور ایجاد میکند.

با غنا میتوانید مناطق داخلی زیبا، سواحل آفتابی، فرهنگ غنی، شهرهای پر جنب و جوش، مردم محلی خونگرم، هزاران حیات وحش و دسترسی آسان به تمام نقاط کشور را دریافت کنید.

تفاوت زیادی بین شمال و جنوب غنا وجود دارد از جمله مذهب، جغرافیا و فرهنگ متفاوت. اما همچنان احساس خواهید کرد که کشور دارای یک واحد هماهنگ است. اگر هرگز به آفریقا نرفته‌اید، غنا به عنوان ”آفریقا برای مبتدیان“ شناخته می‌شود و مقصدی عالی برای کسانی است که می‌خواهند پاهای خود را خیس کنند.

  1. آکرا

نقاط دیدنی و شگفت انگیز کشور غنا + عکس

آکرا با بیش از دو میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر غنا است. چه بهعنوان یک مسافر انفرادی یا با خانواده، در تعطیلات سالانه بزرگ خود یا برای تجارت آنجا باشید، آکرا چیزی دارد که به شما احساس راحتی میدهد.

چیزی که گردشگران واقعا دوست دارند، سواحل متعدد اطراف شهر است بهویژه ساحل لابادی. آکرا خانه موزه ملی است که در آن گنجینههای تاریخی بسیاری از کشورها را خواهید یافت.

همچنین میتوانید از تئاتر ملی، نمایشگاه بینالمللی تجارت و میدان استقلال دیدن کنید. مرکز دوبوا

در هر قدمی بازار، غذای باورنکردنی، موسیقی فوق‌العاده و ترافیک زیادی پیدا خواهید کرد!

  1. گالری اتحاد هنرمندان

نقاط دیدنی و شگفت انگیز کشور غنا + عکس

این گالری با مجموعههای هنری معاصر و زیبای خود شما را شگفتزده خواهد کرد. این گالری سه طبقه که توسط ”گلوور“ هنرمند محترم غنائی، ساخته شده است، گنجینهای از لباس کنته، مبلمان، پرچمهای آسافو، ماسکها و مجسمههای فلزی منحصر به فرد است.

تقریبا می‌توانید آثار همه هنرمندان برجسته غنا را در این گالری مشاهده کنید و بیشتر آثار برای فروش هستند.

  1. ساحل لابادی

نقاط دیدنی و شگفت انگیز کشور غنا + عکس

نقاط دیدنی و شگفت انگیز کشور غنا + عکس

مسلما محبوبترین ساحل آکرا، لابادی، بهترین ساحل شهری است. در این ساحل غذاها و کوکتلهای عالی و همچنین سرگرمیهای محلی و تماشای مردم در دسترس است. برای کسانیکه در آنجا اقامت ندارند، هزینه ورودی کمی در نظر گرفته شده است.

اگر در تعطیلات آخر هفته آنجا باشید، مطمئنا طبل‌های بومی، گروه‌های محلی و مکان‌های زیادی برای رقصیدن با هیپلایف خواهید داشت، سبک موسیقی منحصربه‌فردی که هیپهاپ را با فرهنگ غنا ترکیب می‌کند.

  1. جیمزتاون

نقاط دیدنی و شگفت انگیز کشور غنا + عکس

نقاط دیدنی و شگفت انگیز کشور غنا + عکس

جیمزتاون محله سخت اما پویای آکرا است. تعداد زیادی مکانهای تاریخی برای کشف وجود دارد زیرا بریتانیاییها و پرتغالیها میراث فرهنگی و معماری را پشت سر گذاشتند. جامعه جیمزتاون بههم نزدیک است و فضا پر جنب و جوش است.

نشانگرهای زیادی برای توضیح زمینه تاریخچهای که میبینید وجود ندارد، بنابراین یک راهنما اضافه شده است، اما مطمئنا ضروری نیست.

این محله تلاقی بین روستایی و شهری است و بهخاطر حضور بوکسورهای ملی باورنکردنی مشهور است.

  1. پارک ملی کاکوم

نقاط دیدنی و شگفت انگیز کشور غنا + عکس

نقاط دیدنی و شگفت انگیز کشور غنا + عکس

بازدید از پارک ملی کاکوم یک سفر یکروزه عالی را از کیپ کوست ایجاد میکند. در این پارک ۴۰ گونه پستاندار، ۳۰۰ گونه پرنده و بیش از ۶۰۰ گونه پروانه را خواهید دید. محبوبترین قسمت پارک راهپیمایی سایبان است.

این مجموعهای از سکوهای تماشا است که توسط پلهای معلق ایمن و پرانرژی تقریبا ۳۰ متر بالاتر از کف پارک بههم متصل شدهاند.

برای نگاه عمیق‌تر به پارک، از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا یک پارکبان یا راهنما شما را به داخل آن ببرد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید