این باغ علاوه بر مقاصد علمی بی نظیر، فضای سبز ایده‌آلی برای گذران روزی متفاوت به دور از شلوغی‌های شهر شانگهای است.

باغ گیاه شناسی چنشان شانگهای

سلام نو-سرویس گردشگری: شانگهای یکی از پر جمعیت‌ترین شهرهای کشور چین و حتی جهان است. علاوه بر تراکم جمعیت، این شهر پر از اماکن دیدنی است که سالانه گردشگران و مسافران بسیاری را از از دور و نزدیک راهی این کشور کهن می‌کند. اگر قصد سفر به شهر شانگهای چین را دارید، بهتر است اطلاعات لازم راجع به اماکن دیدنی شانگهای، معباد فرقه‌های مختلف و جاذبه‌های گردشگری به دست آورید. همراه ما تجربه زیبایی از اماکن دیدنی شانگهای به دست آورید.

پودانگ

اماکن دیدنی شانگهای را از دست ندهید

پودانگ یکی از اماکن دیدنی شانگهای است که منطقه بسیار جذابی برای گردش و پیاده‌روی است. این منطقه با نام‌های پودونگ و پودنگ نیز شهرت دارد. منطقه پودانگ یکی از مناطق شهری شانگهای به‌ شمار می‌رود و به‌عنوان مرکز مالی و تجاری کشور چین شناخته می‌شود. منطقه جذاب پودانگ که در ضلع شرقی رودخانه هوانگ‌پو قرار دارد، دارای موزه‌های جذاب، برج‌های بلند و سر به فلک کشیده، هتل‌های معروف شانگهای و چشم‌اندازی زیبا از منطقه ساحلی باند است. برج مرتفع جین مائو،‌ مرکز مالی جهانی شانگهای و برج مروارید شرقی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه هستند. بازدید از این منطقه کاملا رایگان بوده و می‌توانید با رفتن به این منطقه از تمام این جاذبه‌های گردشگری یکجا دیدن کنید.

باغ گیاه شناسی چنشان شانگهای

اماکن دیدنی شانگهای را از دست ندهید

یکی دیگر از اماکن دیدنی شانگهای باغ گیاه شناشی چنشان شانگهای است که اگر از علاقه مندان دو آتشه گل و گیاه هستید، هنگام گشت و گذار در این شهر سری به این باغ زیبا بزنید. باغ گیاه شناسی چنشان شانگهای در ۲۰۷ هکتار مساحت بنا شده و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های شانگهای کشور چین به ‌شمار می‌رود. این باغ علاوه بر مقاصد علمی بی نظیر، فضای سبز ایده‌آلی برای گذران روزی متفاوت به دور از شلوغی‌های شهر شانگهای است. گونه‌های متفاوتی از انواع گیاهان و گل‌های زینتی در این باغ جای گرفته‌اند. همچنین یک تپه کوچک برای صعود گردشگران و بازدیدکنندگان در قسمتی از آن قرار دارد. در کنار برنامه‌های آموزشی و علمی جذاب این باغ برای تمام سنین، می‌توانید دوچرخه کرایه کنید، از قایق‌سواری لذت ببرید و در رستوران‌های باکیفیت متعدد آن غذا نوش جان کنید. زمین بازی به عنوان وقت گذرانی برای کودکان و برای اقامت شبانه، محوطه کمپینگ در نظر گرفته شده است. از گردش در این مکان جذاب لذت ببرید.

سیرک جهانی شانگهای

اماکن دیدنی شانگهای را از دست ندهید

سیرک جهانی شانگهای در لیست اماکن دیدنی شانگهای قرار دارد. گردشگری در شانگهای تنها شامل بازدید از اماکن تاریخی و سنتی نیست، بلکه بازدید از سیرک جهانی شانگهای شما را به وجد خواهد آورد. سیرک جهانی شانگهای شهرت جهانی و بین‌المللی در زمینه انجام حرکات آکروباتیک به همراه موسیقی و آواز، توسط متخصصانی زبردست دارد و مقصدی عالی برای لذت بردن تمام اعضای خانوداه از اجراهای هیجان‌انگیز و جالب است. نمایش‌ها و اجراهای این سیرک توسط نورپردازی‌های جذاب و هیجان انگیز کامپیوتری، پرهیجان‌تر به نظر می‌رسند. اجراهای آکروباتیک سنتی چینی همراه با موسیقی از دیگر جذابیت‌های این سیرک جهانی است که تمام تماشاگران را، از کودکان گرفته تا بزرگسالان، تحت تاثیر قرار می‌دهد. هنگام سفر به شانگهای چین بازدید از این سیرک جهانی را از دست ندهید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید