۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 55400445

گشت و گذار در توکیو ژاپن تجربه‌ای به یاد ماندنی برای شما در بردارد، این شهر پر از تلفیق معماری سنتی و مدرن است که توجه هر گردشگری را جذب خود می‌کند. مراکز خرید توکیو علاوه بر این که محصولات بسیار زیبا و لوکس را عرضه می‌کنند، در لیست جاذبه‌های گردشگری توکیو نیز قرار دارند. شما می‌توانید با گشت و گذار در توکیه خرید هم کنید.

شهر توکیو!

سلام نو-سرویس گردشگری: افراد برای اینکه برنامه مسافرتی جالب و جذاب برای خود و اعضای خانوادشان بچینند، لیست بلندبالایی برای صرفه جویی و پس انداز هزینه‌های سفر می‌نویسند. پس در ازای این همه تلاش یافتن مکانی زیبا برای مسافرت در صدر همه برنامه‌ها قرار دارد. شهر بزرگ و صنعتی توکیو یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید بی قید و شرط برای سفر انتخاب کنید. گشت و گذار در توکیو ژاپن تجربه‌ای به یاد ماندنی برای شما در بردارد، این شهر پر از تلفیق معماری سنتی و مدرن است که توجه هر گردشگری را جذب خود می‌کند. مراکز خرید توکیو علاوه بر این که محصولات بسیار زیبا و لوکس را عرضه می‌کنند، در لیست جاذبه‌های گردشگری توکیو نیز قرار دارند. شما می‌توانید با گشت و گذار در توکیه خرید هم کنید.

محله دایکان یاما

گشت و گذار در توکیو!

هنگام گشت و گذار در توکیو ژاپن، بازدید از محله دایکان یاما زیبا را در لیست گردشگری خود قرار دهید. محله دایکان یاما منطقه‌ای اعیانی در مرکز شهر است که به بروکلین توکیو شهرت دارد. اگر از دوستداران شیرینی هستید، کافه قنادی‌های لوکسی را در این محله پیدا می‌کنید که بهشت شرینی‌های خوشمزه است. فروشگاه‌ها و بوتیک‌های دایکان یاما محصولات مد روز را عرضه می‌کنند که طرفداران و خریداران مخصوص به خود را دارند. کافه قهوه‌های این محله به قهوه‌ با دانه‌های برشته خانگی معروف هستند که با شیرینی‌های سنتی ژاپنی مزه دلچسبی را به همراه دارند. گالری‌های رنگارنگ و کتاب فروشی‌ها از دیگر جاذبه های محله دایکان یاما هستند. شما می‌توانید بدون حتی یک ریال هزینه، تمام این زیبایی‌ها را به چشم ببینید.

مرکز خرید فوتاکو تاماگاوا رایز توکیو

گشت و گذار در توکیو!

برای خرید هنگام گشت و گذار در توکیو، سری به مرکز خرید فوتاکو تاماگاوا بزنید. این مرکز تجاری مجموعه‌ای کامل از فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی است و حتی یک سینمای آی‌مکس نیز در آن وجود دارد. ساخت مرکز خرید فوتاکو در سال ۲۰۱۵ به اتمام رسید. رودخانه‌ای زیبا و پرآب از کنار فوتاکو عبور می‌کند که در شب‌های گرم تابستان مهمان آتش بازی‌های شبانه است. بوتیک‌های این مرکز خرید عرضه کننده برندهای مشهوری هستند که هر شخص با هر سلیقه‌ای را راضی کرده و وادار به خرید می‌کند. بازدید این مرکز خرید مدرن کاملا رایگان است.

پارک اوت لت میتسویی

گشت و گذار در توکیو!

پارک اوت لت میتسویی جزء فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در سرتاسر ژاپن شعبه دارد. هنگام گشت و گذار در توکیو، می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی خود را به این مرکز خرید برسانید. اوت لت میتسویی توکیو جمعا شامل ۲۰۰ فروشگاه است که برندهای خارجی و ژاپنی را با قیمت منصفانه به خریداران عرضه می‌کنند. اگر بودجه محدودی برای خرید در نظر گرفته‌اید، مجموعه اوت لت میتسویی گزینه مناسبی برای گشت و گذار در توکیو و خرید سوغاتی است.

خیابان تاکاشیتا

گشت و گذار در توکیو!

خیابان تاکاشیتا در محله هاراجوکو توکیو واقع شده که پیاده‌راه سنگفرش آن توسط فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها و رستوران‌ها احاطه شده است. این خیابان پر از مغازه‌های مستقل است، و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به ندرت در آن دیده می‌شوند. خیابان تاکاشیتا علاوه بر اینکه یکی از مقاصد مهم هنگام گشت و گذار در توکیو است، میزبان فستیوال‌های مد روز و لباس است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید