۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 55399934

با این حال سالن‌های تئاتر بسیار دیگری در این منطقه وجود دارند. اگر از عاشقان شبگردی هستید، این منطقه یکی از مکان‌هایی است که باید شب‌های زیبا و پررونق آن را ببینید.

شهر توکیو!

سلام نو-سرویس گردشگری: مسافرت برای برخی از افراد تنها یک برنامه تفریحی به حساب می‌آید که روزهای تعطیل خود را با حس و حال خوبی گذرانده و دوباره به زندگی روزمره، کار و فعالیت خود بازگردند. درواقع مسافرت را با هدف بازیابی انرژی برای ادامه روزمره خود انتخاب می‌کنند. در طرف دیگر افرادی هستند که مسافرت برای آن‌ها فقط تفریح نبوده و جزئی از زندگی روزمره آن‌هاست. این افراد عاشق مسافرت کم نبوده و تمام برنامه‌های زندگی خود را در راستای پس انداز پول با هدف یک مسافرت داخلی و خارجی عالی تنظیم می‌کنند. پس باید مقاصد خود را انتخاب کنند و جاذبه‌های آن را بشناسند تا سفری عالی را تجربه کنند. در سفر به کلان شهر توکیو ژاپن ما را همراهی کنید تا از دردسر یافتن مکان‌های دیدنی خلاص شوید.

منطقه هاراجوکو

سفر به کلان شهر توکیو!

منطقه هاراجوکو شهرت جهانی دارد و در بین مردم محلی توکیو و سرتاسر دنیا به عنوان مرکز فرهنگ و مد نوجوانان و جوانان ژاپنی شهرت بسیار دارد. اگر به دنبال مدهای به روز دنیا و جالب ژاپنی هستید، هنگام سفر به کلان شهر توکیو سری به منطقه هاراجوکو بزنید. منطقه هاراجوکو دارای فروشگاه‌ها و کافه‌های کوچکی با تم شخصیت‍‌های مشهور انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی است که نوجوانان و جوانان را برای تفریح و گذران وقت به آنجا می‌کشاند. علاوه بر این، در این منطقه مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها در امتداد خیابان اوموتساندو فعالیت می‌کنند که برندهای معتبر و لوکس را عرضه می‌کنند. از دیگر جاذبه‌های گردشگری این منطقه معبد میجی و پارک یویوگی است.

منطقه کابوکیچو

سفر به کلان شهر توکیو!

از دیگر منطقه‌های تفریحی که هنگام سفر به کلان شهر توکیو باید از آن دیدن کنید، منطقه کابوکیچو است. کابوکیچو در منطقه شینجوکو توکیو واقع شده و بسیاری از رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز سرگرمی و تفریحی شبانه در آنجا فعالیت می‌کنند. نام منطقه کابوکیچو از روی سالن تئاتر کابوکی گرفته شده که قرار بود در سال ۱۹۴۰ ساخته شود، اما بنا به دلایلی هیچ وقت بنا نشد. با این حال سالن‌های تئاتر بسیار دیگری در این منطقه وجود دارند. اگر از عاشقان شبگردی هستید، این منطقه یکی از مکان‌هایی است که باید شب‌های زیبا و پررونق آن را ببینید. کابوچیکو به دلیل فعالیت‌های شبانه‌اش به شهر بیدار شهرت دارد و بازدید از این زندگی شبانه توکیو کاملا رایگان است.

کاخ امپراطوری توکیو

سفر به کلان شهر توکیو!

در سفر به کلان شهر توکیو ژاپن از کاخ امپراطوری توکیو دیدن کنید. این کاخ سلطنتی از بناهای تاریخی است که قدمت آن به قرن ۱۷ میلادی بازمی‌گردد. کاخ امپراطوری توکیو در منطقه چیودای واقع شده است. این کاخ کهن با دیوارهای بلند و خندق‌های عمیق احاطه شده که با هدف جلوگیری از حمله دشمنان ساخته شده‌اند. کاخ امپراطوری توکیو شامل کاخ اصلی، محل اقامت اعضای خانواده، اتاق بایگانی، دفتر اداری و موزه سلطنتی است که هنگام بازید از این کاخ به یاد فیلم‌های تاریخی زیبای ژاپنی می‌افتید.

معبد سنسوجی

سفر به کلان شهر توکیو!

کشور ژاپن دارای معبدهای بسیاری است که طرفداران و گردشگران مخصوص به خود را دارند. معبد سنسوجی مشهورترین و بزرگ‌ترین معبد کلان شهر توکیو است. معبد سنسوجی تنها یک معبد نبوده و از معماری سنتی، رنگ آمیزی و تزیین آن در سطح بین‌المللی یاد می‌شود. این معبد از مقاصدی است که در سفر به توکیو ژاپن بازدید آن را به یاد داشته باشید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید