یونیت ایلیا یکی از برندهای محبوب در بین پزشکان است که متناسب با نیاز پزشکان عزیز طراحی شده است و در حال حاضر کمترین قیمت یونیت دندانپزشکی را در ایران دارا می باشد. مواد به کار رفته در آن از مرغوب ترین مواد می باشد و رویه آن نیز از جنس چرم می باشد که علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب ظاهری برازنده نیز دارد.

کمترین قیمت یونیت دندانپزشکی در ایران مربوط به کدام یونیت است ؟

در وضعیت کنونی که قیمت دلار افزایش یافته است و به دلیل تحریم ها، قطعات پزشکی واردات خوبی ندارند و یا با قیمت بالایی عرضه می شوند انتخاب و خرید یونیت دندانپزشکی به یکی از دغدغه های دندانپزشک ها تبدیل شده است. به همین خاطر اکثرا به دنبال ارزان ترین یونیت دندانپزشکی هستند که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد. قطعا یافتن چنین محصولی در بین برند های مختلف موجود در بازار کار ساده ای نیست. ما در این مقاله قصد داریم تا کمترین قیمت یونیت دندانپزشکی را به شما معرفی کنیم. تمامی برند ها و یونیت های معرفی شده در این مقاله در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنت لند موجود می باشند.

کمترین قیمت یونیت دندانپزشکی در ایران

برندهای مختلف یونیت دندانپزشکی ایرانی

قیمت یونیت دندانپزشکی ایرانی به نسبت مدل های خارجی به دلیل تولید داخل بودن کمتر است به همین خاطر میتواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد. اما نباید به سراغ هر برندی بروید. از برترین برندهای سازنده یونیت دندانپزشکی که کیفیت کار آن ها برابری با نمونه های خارجی است، میتوان موارد زیر را نام برد:

یونیت دندانپزشکی دنتوس

یکی دیگر از برند های محبوب ایرانی در حوزه ساخت یونیت دندانپزشکی دنتوس است که مدل های مختلفی را تا به امروز روانه بازار کرده است. مدل های RF۳۰۰۶ و DENTUS مدل CF۳۰۰۶ و EXTRA ۳۰۰۶ ORTHO از پر فروش ترین یونیت های دنتوس می باشند که در سایت دنت لند مشخصات فنی و توضیحات کامل این محصولات ذکر شده است. از ویژگی های خوب محصولات این برند این است که میتوانید آن را سفارشی سازی کنید و متناسب با نیاز خود سفارش دهید.

یونیت دندانپزشکی شیک طب

از دیگر برند های ارزان قیمت در خرید یونیت دندانپزشکی ارزان شیک طب می باشد که مدل SC۱۰۰ شیلنگ از بالا جز پر فروش ترین ها می باشد و دارای موتوری با قدرت با ۲۴ وات، تابلت ۴ شلنگه بوده و از نوع اتصال به زمین است. همچنین این دستکاه دارای ساکشن آب و هوا بوده و مجهز به حافظه جهت نگهداری تنظیمات می باشد.

یونیت ایلیا (ارزان ترین یونیت دندانپزشکی)

یونیت ایلیا یکی از برندهای محبوب در بین پزشکان است که متناسب با نیاز پزشکان عزیز طراحی شده است و در حال حاضر کمترین قیمت یونیت دندانپزشکی را در ایران دارا می باشد. مواد به کار رفته در آن از مرغوب ترین مواد می باشد و رویه آن نیز از جنس چرم می باشد که علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب ظاهری برازنده نیز دارد. همچنین انواع مختلفی در مدل های گوناگون دارد. دارای امکانات مختلفی مانند: کراشور، جک، موتور صندلی درجه یک و پر قدرت، کلید اورژانسی، پدال ۸ حالته و ... می باشد. یونیت دندانپزشکی ایلیا ویژگی های مختلفی دارد که اگر بخواهیم به ویژگی های بارز آن اشاره کنیم میتوان موارد زیر را نام برد:

  • جنس بدنه آن از فوم سرد و چرم خارجی است.
  • قابلیت تنظیم زیر سری را برای راحتی بیماران و پزشک را دارد.
  • موتور آن قدرتی برابر با ۸۰۰۰ نیوتن دارد.
  • ساکشن آبی آن بسیار قدرتمند است.
  • تابلت این یونیت دارای ۳ شلنگ از بالا می باشد.
  • دارای مخزن آب اضطراری است و از چره LED نیز بهره برده است.
  • کراشور آن امکان چرخش ۹۰ درجه دارد.
  • چراغ این یونیت از نوع LED است.
  • رنگ بندی های مختلفی دارد که دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است.
  • گارانتی این یونیت دندانپزشکی ۱ ساله و خدمات پس از فروش آن ۱۰ ساله است.

شما میتوانید با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای این محصول را تهیه کنید و از خدمات پس از فروش این برند نیز برخوردار شوید.

سایر برند ها

از دیگر برند های خوش نام در این حوزه میتوان به  یونیت های ملورین، پارس طب، فخر سینا اشاره داشت. توجه داشته باشید که تمامی این برند ها قیمت فروش متفاوتی با یکدیگر دارند و کیفیت آن ها نیز با هم فرق می کند. شما برای انتخاب باید به سراغ برترین آن ها بروید و مدلی  متناسب با نیاز خود بخرید.

قیمت یونیت دندانپزشکی

همانطور که می دانید قیمت یونیت دندانپزشکی با یکدیگر بسیار متفاوت است. از عوامل موثر بر قیمت آن میتوان به مواردی همچون: امکانات یونیت، متریال به کار گرفته شده، مدل انتخاب شده، ابعاد آن و ... اشاره کرد. شما باید نبا توجه به نیاز و بودجه ی خود، یونیت مناسب را انتخاب کرده و خریداری نمایید. برای مشاهده  قیمت یونیت دندانپزشکی ایرانی و خارجی می توانید به سایت تجهیزات دندانپزشکی دنت لند مراجعه نمایید. همان طور که میدانید یونیت های خارجی به دلیل قیمت بالای دلار نسبت به یونیت های ایرانی گران تر هستند. در بین یونیت های ایرانی یونیت های با کیفیتی وجود دارد که باعث فروش بالای آنها شده است. این یونیت ها یا کاملا تولید داخل هستند و یا برخی قطعات از خارج وارد شده و در ایران بر روی یونیت ها مونتاژ می شوند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید