رئیس‌جمهور مستعفی یمن طی نشستی با دولت جدید در ریاض بعد از مراسم ادای سوگند اعضای دولت گفت باید از هرگونه نزاع دوری کرده و قدرت و وجهه دولت را حفظ کنید.

منصور هادی خواستار پایان اختلافات داخلی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس‌جمهور مستعفی یمن از دولت جدیدی که در عدن ادای سوگند کرده خواست نزاع‌ها را کنار گذاشته و برای متحد کردن تلاش‌ها جهت مقابله با انصارالله تلاش کند.

عبدربه منصورهادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن طی نشستی با دولت جدید در ریاض بعد از مراسم ادای سوگند اعضای دولت گفت: باید از هرگونه نزاع دوری کرده و قدرت و وجهه دولت را حفظ کنید.

وی افزود: از امروز به بعد نمی‌خواهیم هیچ خونی ریخته شود یا درگیری با هم داشته باشیم. دشمن ما انصارالله است و باید برای بهبود اوضاع در استان‌های آزاد شده و پایان "کودتای" انصارالله تلاش کنیم.

منصورهادی گفت: دولت باید به عنوان یک تیم واحد با برنامه و هدف واحد برای برآوردن خواسته‌های مردم تلاش کند.

وی خطاب به نخست‌وزیر و اعضای دولت گفت: این تنها راه ماست و تنها باید به دنبال موفقیت و دستاورد باشیم. من نیز حمایت لازم و پیگیری مسئولانه را انجام خواهم داد. دولت باید بندهای توافق ریاض به ویژه در سطح نظامی و امنیتی از جمله تکمیل عقب‌نشینی و جمع‌آوری سلاح و متحد کردن تشکلات نظامی در چارچوب وزارت دفاع و تشکلات امنیتی در چارچوب وزارت کشور را اجرا کند.

هادی به نخست‌وزیر دستور داد که اولین نشست رسمی را فورا در عدن برگزار کند. وی گفت: دست ما برای صلح عادلانه و فراگیر براساس اصول سه‌گانه همواره دراز است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید