۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
کد خبر: 55513916

بنا بر اعلام مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، سردار آزمون هیچ منعی برای بازی مقابل باشگاه آلمانی سابق خود ندارد.

بازی آزمون مقابل تیم سابق

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا فرداشب تیم فوتبال آ اس رم به مصاف بایرلورکوزن می‌رود و این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که تابستان گذشته سردار آزمون به صورت قرضی از بایرلوکوزن راهی رم شد و مطمئنا این موضوع بر جذابیت بازی خواهد افزود.

در سال‌های گذشته بسیاری از تیم‌ها بازیکنانی را که به صورت قرضی راهی تیمی دیگر می‌کردند در قراردادهایشان قید می‌شد که در صورت رو به روی ۲ تیم بازیکن قرضی نمی‌تواند مقابل تیم سابقش بازی کند و شایعاتی مبنی بر عدم حضور سردار آزمون در این دیدار به شنیده می‌شد.

سیمون رولفس مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند.

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد، اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از زمانی که هدایت رمی‌ها را دنیله ده روسی برعهده گرفته است فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست آورده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید