ندا قاسمی بازیگر سریال نون خ که نقش شیرین دختر سعید آقاخانی را بازی می‌کرد در یک مصاحبه‌ای از جزییات آسیب دیدگی سعید اقاخانی صحبت کرد این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

اولین جزییات آسیب دیدگی سعید آقاخانی در پشت صحنه سریال«نون خ» از زبان بازیگر نقش شیرین + فیلم

به گزارش سلام نو، سعید آقاخانی متولد ۴ اسفند ۱۳۵۰ در بیجار کردستان، بازیگر است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۷۱ در ۲۱ سالگی با نقش فرعی مجموعه «محکمه عدالت» جلوی دروبین رفت.

سعید آقاخانی در شهر بیجار استان کردستان در یک خانواده کرد زبان به عنوان فرزند چهارم از میان شش خواهر و برادر به دنیا آمد.

در ۱۸ سالگی بعد از قبولی در دانشگاه تهران، راهی این شهر شد و از ترم دوم دانشگاه به صورت جدی کار تئاتر دانشجویی را آغاز کرد سپس سال ۱۳۷۱ وقتی ۲۱ ساله بود با سریال «محکمه عدالت» اولین بار در نقش فرعی جلوی دوربین رفت.

سال ۱۳۷۲ با مجموعه «پرواز ۵۷» به کارگردانی مهران مدیری دیده شد تا اینکه یکسال بعد با سریال «ساعت خوش» و سپس «سال خوش» به اوج شهرت رسید.

اولین تجربه سینمایی اش در سال ۱۳۷۶ با فیلم «کلید ازدواج» شروع شد تا اینکه برای بار دوم سال ۱۳۸۸ با فیلم «بعد از ظهر سگی» به این عرصه بازگشت.

نویسندگی فیلمنامه را سال ۱۳۸۴ با سریال «متهم گریخت» به کارگرانی رضا عطاران تجربه کرد و با همین سریال هم بعنوان بازیگر بسیار دیده شد
او سپس سال ۱۳۸۸ با سریال «عید امسال» کارگردانی را هم آغاز کرد.

سعید آقاخانی در جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۳ برای ایفای نقش در فیلم «خداحافظی طولانی» پس از رقابت تنگاتنگ با سیارک صفری سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول را گرفت.

سعید آقاخانی بیش از دو دهه است با دختری از شیراز بنام «گلرخ حقیقی» ازدواج کرده که ثمره این زندگی دو دختر بنام «خورشید» و «دریا» متولد سال ۱۳۷۴ و ۱۳۸۰ می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید