دبیرکل اتحادیه عرب با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی همواره به دنبال جنگ است، تشکیل کشور مستقل فلسطین را تنها راه‌حل مساله فلسطین دانست.

ابوالغیط: اسرائیل در جنگ غزه دستاوردی نداشته است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب در گفت‌وگویی ویژه با شبکه ماهواره‌ای «صدی البلد» درباره مساله فلسطین با اشاره به تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: «اسرائیل» در حملات خود به نوار غزه با وجود اینکه خسارات بزرگی را به جنبش حماس وارد آورده اما تا این لحظه هیچ دستاوردی نداشته و در کل شرایط ملتهب است.

ابو الغیط در ادامه اظهار کرد: درگیری در غزه پس از صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس در غزه تمام نشد و اسرائیل این قطعنامه را نادیده گرفته و نقض کرد، کابینه نتانیاهو به هر طریقی حتی به بهای خسارات گسترده، می‌خواهد جنگ در غزه را به نفع خود تمام کند.

دبیرکل اتحادیه عرب همچنین گفت: خاورمیانه به دست مردمش به سمت بدتر شدن تغییر کرد و ما الآن در بدترین شرایط اعراب هستیم. ما در سال ۱۹۶۷ هم در چنین شرایطی نبودیم.

او در پایان نیز گفت: تصور می‌کنم راه‌حل مساله فلسطین تشکیل کشور مستقل فلسطین در کنار «اسرائیل» است تا همزیستی امنی میان دو ملت برقرار شود چراکه «اسرائیل» همواره به دنبال جنگ است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید