یک نماینده مجلس گفت: بازار ارز بازار مناسبی نیست و دولت یک بخشی از این بازار را رها کرده است.

نماینده مجلس: دولت فضای ملتهب بازار ارز دست دلالان را باز گذاشته است

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا،  یک نماینده مجلس گفت: بازار ارز بازار مناسبی نیست و دولت یک بخشی از این بازار را رها کرده و نیاز است ورود جدی به این عرصه از سوی دولت صورت پذیرد.

سید جواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری در رابطه با چالش‌های بازار ارز گفت: بازار ارز بازار مناسبی نیست و دولت یک بخشی از این بازار را رها کرده و نیاز است ورود جدی به این عرصه از سوی دولت صورت پذیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فضای ملتهب بازار ارز در واقع دست دلالان را باز گذاشته و هر آنچه که می‌خواهند در این بازار کرده و دست به قیمت گذاری می‌زنند.

حسینی کیا تاکید کرد: بنابراین نیازمند ورود دولت، دستگاه قضا و دستگاه‌های امنیتی به آشفته بازار ارز هستیم تا انشاالله جلوی تخلفات در این بازار گرفته شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکلات حوزه بهداشت و درمان در سال جدید برطرف شود تاکید کرد:متاسفانه مشکلات عدیده‌ای در رابطه با حوزه بهداشت درمان در شهرستان سنقر وجود دارد که از وزیر بهداشت می‌خواهم مشکلات مالی، تجهیزاتی و پزشکی این شهرستان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید