مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد:لغو پروازها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز که تا ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه تعیین شده بود، به دلیل شرایط حساس، تا ساعت ۶ صبح دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

پروازهای فرودگاه شهید دستغیب شیراز تا ساعت ۶ صبح دوشنبه لغو شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فخرالدین کشاورز یکشنبه اظهار کرد: محدودیت‌های ایجاد شده برای فرودگاه شیراز برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بخش‌های غیرنظامی و همچنین جلوگیری از انجام عملیات پرواز غیرنظامی در نتیجه کنش و واکنش نظامی برای فرودگاه‌هایی که پروازهای بین‌المللی دارند اعمال شده‌اند.

پیش از این مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پروازها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز تا ساعت ۱۲ یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به دلیل شرایط کنونی کنسل شد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید