رییس‌جمهوری پیشین، نوشت: جو بایدن در حال فرار از پرونده‌اش است. او دیوانه‌وار دروغ می‌گوید تا از پاسخگویی به خاطر ویرانی هولناکی که او و حزبش ایجاد کرده‌اند بگریزد!

ترامپ: خاورمیانه به خاطر بایدن در حال انفجار است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری پیشین، در واکنش به سخنرانی سالانه جو بایدن در کنگره، نوشت: «بایدن ایران را ثروتمند کرد و مشکلات خاورمیانه به همین دلیل است. در زمان من ایران ورشکسته بود. خاورمیانه به خاطر بایدن در حال انفجار است. »

جو بایدن در سخنرانی خود تنها یک بار به ایران اشاره کرد وگفت : « ایجاد ثبات در خاورمیانه به معنای مهار تهدید ایران نیز هست.به همین دلیل است که من ائتلافی متشکل از ده‌ها کشور برای دفاع از کشتیرانی بین‌المللی و آزادی کشتیرانی در دریای سرخ ایجاد کردم. »

با پایان یافتن سخنرانی جو بایدن، دونالد ترامپ در رشته پست‌هایی در شبکه اجتماعی خود، تروث سوشال، به تندی به این سخنرانی واکنش نشان داد.

او نوشت:« این سخنرانی سرشار از خشم، تفرقه‌افکنی و نفرت‌پراکنی بود. این سخنرانی مایه شرم کشور بود. »

جو بایدن، در سخنرانی تند خود در کنگره، بارها به‌شدت از ترامپ و جمهوری‌خواهان در زمینه‌های مختلف انتقاد کرد.

در مقابل، دونالد ترامپ نوشت:«جو بایدن در حال فرار از پرونده‌اش است. او دیوانه‌وار دروغ می‌گوید تا از پاسخگویی به خاطر ویرانی هولناکی که او و حزبش ایجاد کرده‌اند بگریزد!»

او نوشت که چهل دقیقه طول کشید تا بایدن به موضوع مهاجرت برسد و بعد هم هیچ چیز در این مورد نگفت.

ترامپ نوشت:«او هرگز مهاجرت را درست نمی‌کند و نمی‌خواهد که درست کند. او می‌خواهد کشور ما پر از مهاجران شود. جرم و جنایت به سطحی می رسد که قبلاً دیده نشده بود و این امر بسیار سریع اتفاق می‌افتد!»

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید