سوسک‌ها در حال حاضر در مناطق جنوب رفحاء و جنوب حفارالباطن گسترده شده اند.

هجوم هزاران سوسک به خیابان‌های عربستان

به گزارش سلام نو له نقل از رکنا، کلیپ‌های منتشر شده سوسک‌ها را در یک خیابان نشان می‌دهد که برخی دلیل ظاهر شدن آن‌ها را به باران‌های شدیدی نسبت می‌دهند که مناطق مختلف پادشاهی را در نوردیده است.

در حالی که هنوز هیچ ارگان رسمی در عربستان سعودی توضیحی درباره علت انتشار وحشتناک این حشرات در خیابان‌ها ارائه نکرده است، نواف العنزی در شبکه اجتماعی ایکس درباره این پدیده اظهار نظر کرده است.

وی با بیان اینکه سوسک‌ها در حال حاضر در مناطق جنوب رفحاء و جنوب حفارالباطن گسترده شده اند، تاکید کرد که ظهور آن‌ها در ماه آوریل تعجب آور نیست.

العنزی با اشاره به اینکه این پدیده در سال‌های گذشته نیز تکرار شده بود، تصریح کرد: این موضوع نیاز به متخصصین یا کارشناس حشره شناسی داشت تا علت پیدایش آن را در دوره کنونی توضیح دهد و اینکه آیا این پدیده به وضعیت آب و هوا مربوط است یا بهار گیاهان.

در حالی که برخی از کاربران تأیید کردند که پدیده شیوع این حشرات در کشور پادشاهی به دنبال فصل باران‌های شدید، سیل و سرمایی است که پادشاهی عربستان سعودی در مدت اخیر شاهد آن بوده است.

یکی از کاربران در مورد این پدیده اظهار نظر کرد و گفت که عربستان باید تعداد پرندگانی را که این حشرات را می‌کشند افزایش دهد. او تاکید کرد که مشکل تعادل محیطی در عربستان سعودی وجود دارد که ممکن است به دلیل نرخ بالای شکار پرندگان و حیوانات باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • جعفری IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    حالا کی شمارش کرده که هزاران عدد بوده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید