فلای تودی یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های گردشگری کشور بوده که امروزه تمامی بخش‌های این صنعت را پوشش می‌دهد؛ از فروش بلیط هواپیما گرفته، تا پیش فروش بلیط قطار؛ علاوه‌براین، قیمت خدمات در نازل‌ترین حالت ممکن در نظر گرفته شده‌اند تا تمامی اقشار جامعه بتوانند مسافرتی راحت و پر از امکانات را تجربه کنند.

با ۵ مورد از مجهزترین فرودگاه‌های جهان آشنا شوید

امروزه بیش از ۴۰ هزار فرودگاه در سراسر جهان مشغول به‌ کار هستند و میزان مسافرانی که توسط هواپیماها جابه‌جا می‌شوند، به‌حدی زیاد است که سبب شده تا حمل‌ونقل هوایی به‌عنوان مهم‌ترین شیوه حمل‌ونقل شناخته شود. این قابلیت وجود دارد که شما نیز با تهیه بلیط ارزان هواپیما، تقریبا در هر نقطه از جهان که بخواهید فرود آمده و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید؛ اما در این میان، یکی از سوالاتی که شاید برای شما نیز پیش آمده باشد، این است که کدام‌ یک از فرودگاه‌های جهان از سایر آن‌ها مجهزتر هستند و امکانات بیشتری را به مسافران ارائه می‌دهند؟

فرودگاه بین‌المللی ناریتا

ژاپن به‌عنوان یکی از موفق‌ترین کشورها در زمینه صنایع هوایی شناخته می‌شود. فرودگاه‌های مجهز زیادی در این کشور قرار دارند که هر کدام از آن‌ها، امکانات و خدمات به‌خصوصی را به مسافران خود ارائه می‌دهند. یکی از بهترین فرودگاه‌های ژاپن که در شهر توکیو قرار داشته و پرترددترین فرودگاه این کشور نیز شناخته می‌شود، فرودگاه بین‌المللی ناریتا است. این فرودگاه از سال ۱۹۸۷ تاکنون مشغول به ‌کار بوده و با این‌که مدت‌زمان زیادی از ساخت آن می‌گذرد، اما هنوز هم یکی از بهترین فرودگاه‌های جهان به‌شمار می‌رود.

فرودگاه ناریتا حدود ۵۰ کیلومتر تا مرکز شهر توکیو فاصله داشته و به‌همین‌خاطر سعی شده تا راه‌های حمل‌ونقل متنوعی برای این فرودگاه در نظر گرفته شوند. برای مثال، این قابلیت وجود دارد که نسبت به خرید بلیط قطار اقدام کرده و در عرض ۵۳ دقیقه، از فرودگاه به مرکز شهر بروید؛ یا این‌که از خطوط اتوبوس یا تاکسی استفاده کرده و در حین تماشای مناظری زیبا، به سمت قلب شهر توکیو حرکت کنید.

فرودگاه بین‌المللی اینچئون

فرودگاه بین‌المللی اینچئون در شهر سئول کره‌جنوبی قرار داشته و پررفت‌وآمدترین فرودگاه این کشور شناخته می‌شود. این فرودگاه در سال ۲۰۰۱ ساخته شده و جالب است بدانید که در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ توانسته است تا عنوان بهترین فرودگاه جهان را کسب کند. این فرودگاه فقط ۷ متر با سطح دریا فاصله داشته و یکی از کم‌ارتفاع‌ترین فرودگاه‌های جهان به‌شمار می‌رود.

فرودگاه بین‌المللی اینچئون دو هتل را در خود جای داده که می‌توانید در هرکدام از آن‌ها اقامت داشته باشید؛ علاوه‌براین، امکانات مختلفی ازجمله کپسول‌های استراحت، باغ و فضای سبز، سینما، آرایشگاه، فروشگاه‌های متنوع و ... نیز در این فرودگاه وجود دارند و می‌توانید از هر کدام از این امکانات بهره‌مند شوید.

با ۵ مورد از مجهزترین فرودگاه‌های جهان آشنا شوید

فرودگاه چانگی

یکی از زیباترین فرودگاه‌های جهان که نه‌تنها به‌عنوان یک فرودگاه، بلکه به‌عنوان یک جاذبه دیدنی شناخته می‌شود، فرودگاه چانگی سنگاپور است. این فرودگاه در سال ۱۹۸۱ ساخته شده و امروزه یکی از پرامکانات‌ترین فرودگاه‌های جنوب شرقی آسیا به‌شمار می‌رود. جالب است بدانید که فرودگاه چانگی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰، به‌صورت متوالی به‌عنوان برترین فرودگاه جهان شناخته می‌شد؛ یعنی به‌مدت ۸ سال هیچ‌یک از فرودگاه‌های جهان نتوانستند تا خدماتی بهتر از این فرودگاه را ارائه کرده و جایگاه نخست را کسب کنند. البته لازم به ذکر است که به‌غیر از این ۸ سال متوالی، فرودگاه چانگی ۳ سال دیگر نیز به‌عنوان بهترین فرودگاه جهان شناخته شده بود.

یکی از ویژگی‌های جالبی که در رابطه با فرودگاه چانگی وجود دارد، قرارگیری باغ‌های فراوان در این فرودگاه است. به‌محض ورود به فرودگاه چانگی، فضاهای سبز و باغ‌های فراوانی را مشاهده خواهید کرد که بعضی از آن‌ها به‌صورت اختصاصی به نژاد خاصی از گیاهان اختصاص یافته‌اند؛ علاوه‌براین، یک جایگاه بی‌نظیر برای دیدن تیک‌آف و فرود هواپیماها نیز در نظر گرفته شده که می‌توانید به این جایگاه رفته و به تماشای هواپیماهای غول‌آسا مشغول شوید. لازم به ذکر است که سایر امکانات و خدمات رفاهی نیز در این فرودگاه وجود دارند و نیازی به هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه نیست.

فرودگاه هانه‌دا

اگر اهمیت ویژه‌ای برای بهداشت قائل هستید، پیشنهاد می‌کنیم که بلیط هواپیمای خود را برای فرودگاه هانه‌دا تهیه کنید. این فرودگاه در شهر توکیو ژاپن قرار داشته و نه‌تنها یکی از مجهزترین فرودگاه‌های جهان به‌شمار می‌رود، بلکه یکی از تمیزترین‌ها نیز محسوب می‌شود. جالب است بدانید که فرودگاه هانه‌دا از سال ۱۹۳۱ تاکنون مشغول به‌ کار بوده و یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های جهان است؛ درواقع، شما با عبور از این فرودگاه، از یک اثر تاریخی با قدمتی تقریبا ۱۰۰ساله عبور خواهید کرد.

تمامی امکاناتی که برای اقامتی چندساعته در این فرودگاه لازم دارید، فراهم شده‌اند؛ از هتل‌های مجهز گرفته، تا امکاناتی مانند نمازخانه. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های فرودگاه هانه‌دا، کابین‌های حمام آن هستند؛ این قابلیت وجود دارد که با پرداخت مبلغی ناچیز، در این کابین‌ها دوش گرفته و خستگی پروازی چندساعته را از خود دور کنید.

فرودگاه بین‌المللی حمد

احتمالا شما نیز بارها در مورد خطوط هوایی قطر شنیده‌اید. قطر نه‌تنها خطوط هوایی مطرحی دارد، بلکه با ساخت فرودگاه بین‌المللی حمد توانسته است تا در رقابت با مجهزترین فرودگاه‌های جهان، بهترین جایگاه را کسب کند. فرودگاه حمد در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد و اولین باری که توانست سروصدای زیادی به‌پا کند، سال ۲۰۲۰ بود که به‌عنوان سومین فرودگاه برتر جهان شناخته شد. بعدها نیز بیشتر توسعه پیدا کرد و توانست تا جایگاه‌ اول را به‌دست آورد.

یکی از نکات جالبی که درمورد فرودگاه حمد وجود دارد، معماری آن است. معماری این فرودگاه به لوکس‌ترین حالت ممکن انجام شده و المان‌هایی که در آن به‌کار رفته‌اند بسیار چشم‌گیر هستند؛ علاوه‌براین، فرودگاه حمد ازلحاظ امکانات و خدمات نیز در سطح بسیار بالایی قرار داشته و تمامی ملزومات رفاهی برای مسافران فراهم شده‌اند.

با ۵ مورد از مجهزترین فرودگاه‌های جهان آشنا شوید

بهترین روش برای خرید بلیط هواپیما و آغاز مسافرت

فراگیرشدن اینترنت سبب شده است تا بسیاری از کسب‌وکارها دچار تحول شوند. در مورد صنعت گردشگری نیز به‌همین‌صورت بوده و تعداد زیادی از آژانس‌های گردشگری تمامی خدمات خود را ازطریق اینترنت ارائه می‌دهند؛ اما سوالی که در این میان باید به آن پاسخ داد، این است که کدام‌یک از آژانس‌های مسافرتی آنلاین از اعتبار بالاتری برخوردار هستند و می‌توان با خیالی راحت از آن‌ها خرید کرد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که اگر قصد دارید تا ملزومات سفرتان را از یک آژانس معتبر تهیه کرده و سفری به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید، بهتر است تا بدون معطلی به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید.

فلای تودی یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های گردشگری کشور بوده که امروزه تمامی بخش‌های این صنعت را پوشش می‌دهد؛ از فروش بلیط هواپیما گرفته، تا پیش فروش بلیط قطار؛ علاوه‌براین، قیمت خدمات در نازل‌ترین حالت ممکن در نظر گرفته شده‌اند تا تمامی اقشار جامعه بتوانند مسافرتی راحت و پر از امکانات را تجربه کنند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما نیز می‌خواهید سفری خاطره‌انگیز داشته باشید، تمامی ملزومات سفرتان را از فلای تودی تهیه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید