مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیون مسافر به مازندران سفر کردند.

سفر ۲ میلیون گردشگر به مازندران با شروع تعطیلات نوروز

به گزارش سلام نو به نقل از به نقل از تسنیم، حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: شاهد اقامت مسافران در اقامتگاه‌های مازندران هستیم و شمار مسافران به دو میلیون و ۸۰۸ هزار و ۸۵۴ نفر شب رسید.

وی با تاکید بر اینکه از ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه دو میلیون ۸۰۸هزار و ۸۵۴ نفر شب در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی اقامت کردند افزود: از این میزان اقامت ۶۷۳ هزار و ۵۸۹ نفردر مراکز رسمی استان ثبت شد.

ایزدی با تاکید بر اینکه شاهد بازدید مسافران از جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی هستیم تصریح کرد: بازدید از جاذبه‌های فرهنگی، توریستی و تاریخی به بیش از ۳۲۷ هزار نفر رسید.

وی افزود: جاذبه‌های دست ساز، طبیعی و تفریحی انتخاب اول گردشگران و مسافران نوروزی بوده که بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

وی ادامه داد: امسال حضور گردشگران در مازندران بیش از سال‌های گذشته خواهد بود و دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات اجرایی سفر مازندران آمادگی کامل برای ارائه خدمات به گردشگران دارند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی فعال شده و ایستگاه‌هایی در ورودی شهرها مستقر بوده که لازم است گردشگران با اطلاع کافی و برنامه‌ریزی بهتر راهی سفر شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید