مازندران در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های خوبی برای توسعه ورزش به ویژه بازی‌ها و آیین‌های بومی و معرفی آن در سطح ملی و بین المللی دارد.

یک زن عهده‌دار سکان هدایت هیات ورزشی در مازندران

مجمع انتخابات هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی مازندران، سکان هدایت این هیات را برای دوره چهار ساله به محدثه مهدوی سپرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا مجمع انتخابات هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی مازندران روز یکشنبه با حضور «علی رجبی» مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، «افشون» نایب رئیس فدراسیون، معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

در این نشست، «محدثه مهدوی» تنها کاندید این مجمع بود که با ۱۸ رای به مدت ۴ سال بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مجمع گفت: هیچکس در هیچ هیاتی دخالت نخواهد کرد و ما این موضوع را ثابت کردیم، چون ما امانت‌دار هستیم و با صداقت وارد شدیم.

علی رجبی افزود: همه باید به آراء مجمع انتخاباتی احترام گذارند و فرد منتخب را در راستای تحقق برنامه‌ها، حمایت کنند.

وی ادامه داد: مازندران در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های خوبی برای توسعه ورزش به ویژه بازی‌ها و آیین‌های بومی و معرفی آن در سطح ملی و بین المللی دارد.

رجبی اظهار کرد: باید شادی و نشاط و ورزش را وارد روستاها کنیم و بازی‌های مختلفی را در سطح روستا فعال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه جمعیت زیادی از کشور در روستاها ساکن هستند و باید به دغدغه‌های ورزش روستایی توجه ویژه شود، تصریح کرد: گستره کار در ورزش روستایی فراوان و امید است با سرعت زیاد شاهد رشد و توسعه ورزش روستایی در نقاط مختلف استان باشیم.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید