پلتفرم لینکدین که به عنوان فضایی برای تبادل اطلاعات و تجربیات حرفه‌ای شناخته می‌شود، قصد دارد با اضافه کردن بازی به پلتفرم خود، عنصر سرگرمی را نیز به آن چاشنی بزند.

لینکدین به دنیای بازی‌ها قدم می‌گذارد!

به گزارش سلام نو آنطور که ویجیاتو نوشته است این اقدام می‌تواند به عمیق‌تر شدن ارتباطات کاربران و افزایش تعامل آنها با یکدیگر و با فضای برنامه کمک کند.

لینکدین در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده است و افراد زیادی از آن برای ایجاد شبکه‌های ارتباطی حرفه‌ای، جستجوی شغل و ارتقای مهارت‌های خود استفاده می‌کنند. با این حال، فضای این پلتفرم تا حدودی جدی و رسمی است و شاید برای برخی کاربران جذابیت کمتری داشته باشد.

اضافه کردن بازی به لینکدین می‌تواند راهی برای جذاب‌تر کردن این پلتفرم و افزایش تعامل کاربران با آن باشد. البته منظور از بازی در اینجا، اجرای عناوین بزرگ و گرافیکی نیست. لینکدین قصد دارد با ارائه بازی‌های ساده و پازل‌محور که با مضمون و تم پلتفرم همگام باشند، تجربه کاربری را سرگرم‌کننده‌تر کند.

گفته می‌شود که در حال حاضر سه بازی برای لینکدین در دست ساخت است: Queens، Crossclimb و Inference. این بازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر سرگرمی، فرصتی برای آغاز گفتگو و تعامل بین کاربران نیز فراهم کنند.

یکی از سخنگویان شرکت لینکدین در این باره گفت:

"ما در حال بررسی اضافه کردن بازی‌های پازل‌محور به تجربه لینکدین هستیم تا کمی سرگرمی چاشنی کار شود و شاهد عمیق‌تر شدن ارتباطات و احتمالا فرصتی برای آغاز مکالمات باشیم! برای اخبار بیشتر در این زمینه گوش به زنگ باشید."

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار و جزئیات گیم‌پلی این بازی‌ها منتشر نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که لینکدین به دنبال ایجاد تجربه‌ای جدید و جذاب برای کاربران خود است و اضافه کردن بازی، گامی مهم در این راستا خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که این بازی‌ها چه تاثیری بر تجربه کاربران لینکدین خواهند داشت و آیا می‌توانند به اهدافی که لینکدین برای آنها در نظر گرفته است، دست پیدا کنند یا خیر.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید