وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار دانست و افزود: شاهد فعالیت و تقویت تدریجی هوای گرم و مرطوب تا فردا هستیم.

گرمای هوا در گیلان تا کی ادامه پیدا می‌کند؟

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بالاترین دما طی امروز به ۳۷ درجه سلسیوس در ازبرم رسید و اسب وونی با ۱۵ درجه سلسیوس خنک ترین نقطه استان بود.

به گزارش سلام نو محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دو روز گرم را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: آسمان گیلان کمی ابری تا نیمه ابری است و بالاترین دما طی امروز به ۳۷ درجه سلسیوس در ازبرم رسید و اسب وونی با ۱۵ درجه سلسیوس خنک ترین نقطه استان بود.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار دانست و افزود: شاهد فعالیت و تقویت تدریجی هوای گرم و مرطوب تا فردا هستیم.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه فردا آسمان نیمه ابری است و به تدریج بر ابرناکی آن افزوده می شود، گفت: از عصر فردا با شکل گیری ناپایداری های موقتی رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست که تا شنبه ادامه دارد.

دادرس خاطرنشان کرد: به تدریج از شنبه هفته آینده با جنوبی شدن جریانات سطح زمین، وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و روند افزایش دما پیش بینی می شود.

وی از افزایش مجددا دما از یکشنبه خبر داد و گفت: این سامانه گرم و مرطوب تا اواسط هفته آینده فعال بوده و طی این مدت دریا برای فعالیت های مرتبط مناسب است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید