با گذشت پنج ماه از این درگیری، واضح است که اسرائیلی ها باید وضعیت را بررسی کنند و بپرسند: آیا نباید مسیر خود را تغییر دهیم؟

انتقاد سناتور آمریکایی از کمک‌های  واشنگتن به اسرائیل

یکی از سناتورهای ارشد آمریکایی با توجه به وضعیت بشردوستانه در غزه اعلام کرد که واشنکتن نباید به تامین بمب‌های اسرائیل ادامه دهد.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، الیزابت وارن سناتور آمریکایی امروز پنجشنبه گفت که فلسطینی‌ها از گرسنگی جان خود را از دست می‌دهند و دولت راست‌گرای نتانیاهو از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به غزه جلوگیری می‌کند.

وارن در ادامه با توجه به ارسال تسلیحات پیشرفته آمریکایی به رژیم صهیونیستی بیان کرد: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، قوانین آمریکا را نقض می‌کند و واشنگتن نباید به تامین بمب برای اسرائیل ادامه دهد.

در راستای افزایش فشارهای دولت و مقام‌های آمریکایی از اقدام‌های رژیم صهیونیستی چاک شومر دیگر سناتور ارشد آمریکایی از دولت راست افراطی نتانیاهو انتقاد کرد.

رهبر اکثریت در مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه در انتقاداتی تند از نتانیاهو درباره کاهش تاریخی حمایت از اسرائیل و احتمال نابودی این رژیم هشدار داد.

شومر که بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا است، گفت: به عنوان فردی که در طول حیاتم همواره از اسرائیل حمایت کرده‌ام برای من روشن شده که کابینه ائتلافی نتانیاهو بعد از 7 اکتبر دیگر تناسبی با نیازهای اسرائیل ندارد.

وی اضافه کرد: با گذشت پنج ماه از این درگیری، واضح است که اسرائیلی ها باید وضعیت را بررسی کنند و بپرسند: آیا نباید مسیر خود را تغییر دهیم؟

در جریان سفر بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا معاون رئیس جمهور آمریکا و مشاور امنیت ملی کاخ سفید وی را تحت فشار قرار داده و از سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی در مدیریت جنگ به شدت انتقاد کردند.  

انتهای پیام/ 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید