شهباز اکبری فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به بارش برف و برودت هوا و یخبندان بودن مسیرهای شهرستان گفت:فعالیت آموزشی برخی مدارس شهرستان روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

فوری؛ مدارس این استان ها امروز تعطیل شدند | آغاز به کار ادارات با تاخیر ۲ ساعته

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به بارش برف و برودت هوا و یخبندان بودن مسیرهای شهرستان گفت:فعالیت آموزشی برخی مدارس شهرستان روز سه‌شنبه ۱۵اسفندماه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

شهباز اکبری دوشنبه شب افزود: با توجه به بارش برف و و یخبندان و احتمال لغزندگی معابر ، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان فعالیت آموزشی مدارس در تمام مقاطع بخش مرکزی و صمصامی به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گفته وی، فعالیت مدارس در بخش بازفت و نیروهای بومی و ساکن به صورت حضوری و فعالیت خود را از ساعت ۹ آغاز خواهد کرد.

به گفته وی، شروع ساعت کار ادارات ونهادهای دولتی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسانی روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ساعت ۹ صبح است

وی افزود:از ابتدای فعالیت سامانه بارشی جدید از صبح امروز تا کنون حدود ۲۰سانتی متر بارش برف در این شهرستان بوده و همچنان بارش برف ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، پیشتر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از آغاز بارش برف و باران در برخی نقاط استان خبر داده بود و در این سامانه بارشی محورهای دشت‌زرین، بخش‌آباد، گردنه‌های چری و شاهمنصوری متاثر از بارش برف است.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی برای بارش‌های امروز هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

مدارس ابتدایی استان مرکزی غیر حضوری شد/ فعالیت ادارات و بانکها فردا با تاخیر آغاز می‌شود

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی با صدور اطلاعیه اعلان کرد: به علت بارش برف، سرمای شدید و ضرورت مدیریت مصرف گاز فردا سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه فعالیت مدارس ابتدایی استان در نوبت صبح غیرحضوری و مقاطع پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تعطیل خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه که عصر دوشنبه از طریق روابط عمومی استانداری مرکزی در اختیار ایرنا قرار گرفت: همچنین فردا فعالیت نوبت صبح مدارس مقطع متوسطه اول و دوم، ادارات و بانک‌های سراسر استان نیز با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

همچنین با توجه به لغزدگی جاده‌ها خواسته شده از تردد غیرضرور بین شهری خودداری شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید