سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مصاحبه‌ای تند گلایه هایی را نسبت به برخوردهای سازمان لیگ علیه سپاهان مطرح کرد.

مصاحبه‌ تند مورایس: چرا فقط ما جریمه می‌شویم؟

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شمس‌آذر قزوین در جام حذفی حاضر شد و در حالی که از مصدومیت و غیبت 4 بازیکن خود خبر داد، درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

*باید تمام تلاش‌مان را برای فینال انجام بدهیم 
رقابت متفاوتی است و باید کارهای متفاوتی انجام می‌دادیم، از حریف آگاه هستیم و نتیجه لیگ را می‌دانیم و حریف ساده‌ای نیست، در خانه مقابل هواداران هستیم، باید تمام تلاشمان را بکنیم که به فینال برسیم، باید بازی جذابی باشد.

*تیم به حمایت هواداران نیاز دارد
از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند، بازی وسط هفته است اما تیم به همه حمایت‌ها نیاز دارد، با تمام چالش‌ها، با حضور هواداران می‌توانیم در کنار یکدیگر از پس چالش‌ها بربیاییم.

*بعد از بازی با استقلال با مشکلاتی روبرو شدیم 
بعد از بازی با استقلال با برخی مشکلات برای بازیکنان روبه‌رو شدیم، فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد مقداری مصدوم شدند، محمد کریمی نیز از قبل مصدوم و در حال خوب شدن است، آریا یوسفی نیز مصدوم است.

*به مدافع نیازی نداریم
وقتی در مورد دفاع صحبت می‌کنیم باید سازماندهی تدافعی را بررسی کنیم، آریا یکی از مدافعان است که مصدوم شده است، دانشگر، یزدانی، محمدی، نورافکن و حتی دابو را داریم و فکر نمی‌کنم به مدافع نیازی داشته باشم.

*قبلا فقط در پست دفاع چپ مشکل داشتیم 
قبلا فقط جایگزینی فقط برای زکی‌پور در دفاع چپ نداشتیم که نورافکن از مصدومیت برگشته و می‌تواند در دفاع چپ، مرکزی سمت چپ و هافبک بازی کند؛ بازیکنانی داریم که ظرفیت دارند در پست‌های مختلف بازی کنند.

1997376

*طوفان‌های زیادی اطراف تیم ما ایجاد شد
اگر به اتفاقات نگاه کنیم، لحظات خوبی نداشتیم، نمی‌خواهم به گذشته برگردم زیرا به آینده نکاه می‌کنم، بازی بود که ۶ بازیکن نداشتیم یا گل زدیم که قبول شد و بعد کنسل شد و طوفان‌های زیادی اطراف تیم ایجاد شد.

*به رقیبان ما اعتماد به نفس دادند
همه بازیکنان تیم کیفیت لازم را دارند، فقط باید به آن‌ها از طرف ما و باشگاه اعتماد داده شود، با ترکیب خوبی لیگ را شروع کردیم و داشتیم می‌بردیم، بدون دلیل از اول به چهارم رفتیم اما اتفاقات افتاد و تأثیرات منفی برای ما داشت و به رقیبان اعتماد به نفس داد تا با روحیه بهتر ادامه دهند، تیمی که لیاقت داشت به رده چهارم رسید و تیم‌های دیگر بالاتر رفتند اما اکنون باید کنار یکدیگر کار و تلاش کنیم.

*ارزش استقلال، پرسپولیس و تراکتور بیشتر از ماست 
در سایت ترانسفر مارکت ارزش کل تیم‌ها را ببینید که سپاهان چندم است، استقلال، پرسپولیس و تراکتور بالاتر هستند، چرا فقط ما جریمه شدیم و کسی دیگر نباید جریمه می‌شد؟ می‌گویند، سپاهان باشگاه پولدار است اما مجتمع فولاد پولدار و موفق است.

*زمین تمرینی داریم که در لیگ سه و چهار هم نمی‌بینید
از تمرین بعدی حضور هواداران آزاد است، بیایند و ببینند با چه شرایط زمین تمرین می‌کنیم که در لیگ سه یا چهار نمی‌بینیم، به سپاهان حمله کردند و نمی‌توانم باور کنم، باشگاه سپاهان برای رشد فوتبال و سازماندهی قدم برمی‌دارد.

*دوست دارم بدانم چرا فقط ما جریمه می‌شویم
دوست دارم بدانم سایر باشگاه‌ها چه می‌کنند که ما فقط باید جریمه شویم، سپاهان هدف شد و امیدوارم از باشگاه‌ها درس بگیریم زیرا احساس می‌کنم فقط ما اشتباه کردیم، سپاهان فقط برای افتخارآفرینی و رشد فوتبال ایران تلاش کند.

*بازیکن خارجی را طبق نیاز گرفتیم 
هواداران عاشق سپاهان بدانند در تیم بازیکنان خوبی هستند، هر ۳ ماه یا ۶ ماه نمی‌توانیم بازیکن عوض کنیم، یک بازیکن خارجی یک ماه است به ما اضافه شده است که سرعت خوبی دارد و طبق نیاز وی را گرفتیم.

1997377

*نباید خودمان را مقابل خودمان قرار بدهیم 
بازیکنان ایرانی خوبی داریم، در ایران هستیم، باید به بازیکنان ایرانی و کیفیتی که دارند، اعتماد داشته باشیم، با باشگاه قرارداد دارند و باید از آن‌ها حمایت کنیم تا بتواند عملکرد نشان دهد، نباید خودمان مقابل خودمان قرار بگیریم. شرایط ساده نبوده، باید برا شرایط و موارد بجنگیم و نباید پا پس بکشیم، هیچ سیستمی نیست که بدون اشتباه باشد اما اگر همه همکاری کنند و همبستگی داشته باشند، می‌توانند از پس مشکلات بربیایند، شرایط سختی بوده است و باید ادامه دهیم.

*با همین بازیکن داشتیم بهترین تیم آسیا را می‌بردیم
این بازیکنان و نیمی که دیدید، برابر بهترین ترکیب آسیا بازی کردند و داشتند می‌بردند و فقط ۱۰ نفره باختند، یک بازیکن خارجی بود و همه ایرانی بودند اما تیم مقابل بازیکنان خارجی و ملی‌پوش زیادی داشت.

*نمی‌توانم بازیکنان معروف را به ایران بیاورم 
کیفیت بازیکنان ایرانی خیلی خوب است و باید اعتماد کنیم، بازیکنان معروف را نمی‌توانیم به ایران بیاوریم، باید به بازیکنان ایرانی اعتماد کنیم و روزی می‌آید که از ایران بازیکن می‌برند، علی اعرابی فقط تجربه کم‌دارد و پتانسل زیادی دارد و از خیلی از بازیکنان لیگ برتر بهتر است. بازیکنی می‌خواهیم که در زمین زندگی‌اش را بگذارد و تا زمانی که خارجی پیدا نکنم که اینطور باشد، آن را به اینجا نمی‌آورم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید