غول فناوری، اپل، در حال بررسی ایده‌های جدیدی برای گجت‌های پوشیدنی است که فراتر از اپل واچ و ایرپادها باشند.

دنیای گجت‌های پوشیدنی اپل؛ از حلقه هوشمند تا ایرپادهای دوربین‌دار

به گزارش سلام نو آنطور که دیجیاتو نوشته است این ایده‌ها شامل حلقه هوشمند برای سلامتی، عینک هوشمند و ایرپادهای مجهز به دوربین می‌شوند.

حلقه هوشمند:

تصور کنید که می‌توانید با یک حلقه ساده روی انگشتتان، سلامتی و تناسب اندام خود را رصد کنید. این حلقه هوشمند که می‌تواند جایگزینی ارزان‌تر برای اپل واچ باشد، اطلاعات سلامتی شما را به آیفون‌تان ارسال می‌کند.

عینک هوشمند:

عینک هوشمند اپل، رقیبی برای عینک‌های هوشمند ری‌بن متا و فریم اکو آمازون خواهد بود. این عینک به اسپیکر، دوربین، حسگرهای سلامتی و هوش مصنوعی مجهز خواهد شد و می‌تواند جایگزینی برای ایرپادها باشد.

ایرپادهای دوربین‌دار:

ایرپادهای جدید اپل، مجهز به دوربین‌های داخلی با وضوح پایین خواهند بود. این دوربین‌ها به همراه هوش مصنوعی، به شما در انجام کارهای روزمره کمک خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی این گجت‌های جدید به بازار عرضه خواهند شد. با این حال، انتظار می‌رود که در سال‌های آینده شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم.

اپل سابقه طولانی در نوآوری و ارائه محصولات جدید به بازار دارد. به همین دلیل، انتظار می‌رود که گجت‌های پوشیدنی جدید این شرکت نیز از فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای بهره ببرند.

بازار گجت‌های پوشیدنی به سرعت در حال رشد است. به همین دلیل، اپل با ورود به این بازار می‌تواند فرصت‌های جدیدی برای خود ایجاد کند.

گجت‌های پوشیدنی جدید اپل می‌توانند به افراد در ارتقای سلامتی و تناسب اندام خود کمک کنند. همچنین این گجت‌ها می‌توانند زندگی افراد را آسان‌تر و کارآمدتر کنند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید