اداره دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که کمبود غذا و دارو زندگی ۷۰۰ هزار فلسطینی را در معرض خطر قرار داده است.

هشدار اداره دفاع مدنی نوار غزه نسبت به کمبود غذا و دارو

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اداره دفاع مدنی نوار غزه هشدار داد که تداوم ممانعت از ورود غذا و دارو به نوار غزه و شمال سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم صهیونیستی زندگی بیش از ۷۰۰ هزار فلسطینی را در معرض خطر قرار داده و آنها هر لحظه در معرض خطر مرگ هستند.

براساس گزارش فلسطین الیوم، اداره دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد درد و رنج شهروندان فلسطینی در نوار غزه و شمال سرزمین‌های اشغالی هر روز رو به وخامت است و هزاران تن از آنها به دلیل گرسنگی یا حملات اشغالگران در سایه سکوت کشورهای عربی و جهانیان در قبال این کشتار روزانه و درد و رنج آنها در انتظار مرگ هستند.

اداره دفاع مدنی نوار غزه همچنین اعلام کرد حملات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه بدون اتخاذ اقدامی جدی برای نجات جان فلسطینیان وارد صد و چهل و یکمین روز خود شده و همچنان آنها به این امید به سر می‌برند که کسی را پیدا کنند که به ناله‌های آنها در این جهان گوش دهد قبل از اینکه خیلی دیر شود.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک‌هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سرگرفته شد.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت‌گرفته و بیش از ۲۹ هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح بر جای گذاشته است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید