بازی دو تیم فوتبال ملوان انزلی و استقلال تهران در هفته هفدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

تساوی شاگردان نکونام مقابل ملوان /  استقلال ۱-۱ ملوان

تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، محمدرضا بردبار، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

داور: علی‌اصغر مومنی

نیمه اول

دقیقه ۲۳: امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۲۶: ملوانی‌ها با توپ‌گیری به سمت دروازه استقلال نزدیک شدند و شوت رضا جعفری را سیدحسین حسینی ناقص دفع کرد تا مدافعان توپ را به کرنر بفرستند.

دقیقه ۳۳: ضربه زمینی بلانکو از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: بلانکو یکبار دیگر صاحب موقعیت شد که ضربه‌اش راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۴۵: پاس قطری رافائل سیلوا به صالح حردانی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه‌اش به سینه حمید فرعباسی دروازه‌بان ملوان برخورد کرد.

دقیقه ۲+۴۵: پدرام قاضی‌پور با خطا روی صالح حردانی از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳+۴۵: مهدی مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی توپی ارسال کرد که ضربه سر روزبه چشمی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۶: ملوان در نیمه دوم نیز بازی را هجومی شروع کرد. توپ روی دروازه ارسال شد، ولی مدافعان استقلال توپ را برگرداندند.

دقیقه ۶۵:ارسال بلند پشت مدافعان استقلال در سمت راست زمین را مجید عیدی با فرار سریع تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس در عرض او را محمدرضا سلیمانی تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۶۶: ثانیه‌هایی از خوشحالی ملوانان نگذشته بود که سید ابوالفضل جلالی با نفوذ تند و تیز از سمت چپ زمین به بهترین شکل از پاس بلند سیلوا استفاده کرد و پاس در عمق او را ماشاریپوف بدون مکث و شوت زمینی به تور دروازه چسباند.

دقیقه ۷۰: شوت راه دور جلالی با کمترین فاصله از تیرک عمودی دروازه ملوان رد شد.

دقیقه ۷۳: ماشاریپوف به زیبایی توپ را در میانه زمین قطع کرد و به مهدی پور رساند، اما شوت او بی دقت بود به مرکز دروازه رفت تا دراختیار فرعباسی قرار بگیرد.

دقیقه ۸۷: ضربه سر حامدی فر روی توپ ارسالی از سمت چپ زمین به تیرک دروازه ملوان خورد و با بدشانسی استقلال تبدیل به گل نشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید