در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو پژو 206 با سه سرنشین بدلایل نامشخص با یک دستگاه پژو 405 برخورد کرده و بر اثر این حادثه خودرو 206 از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌های وسط بزرگراه با یک تیر چراغ برق و با وسط لاین بزرگراه به شدت برخورد می‌کند.

تصاویر تلخ از تصادف وحشتناک دو خودرو که منجر به مرگ دو جوان شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف ۲ خودرو در پایتخت و جان‌باحتن دو جوان ۱۸ و ۲۳ ساله خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: در ساعت 2:06 بامداد امروز  یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت (قبل از خروجی پاسداران) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرده: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو پژو 206 با سه سرنشین بدلایل نامشخص با یک دستگاه پژو 405 برخورد کرده و بر اثر این حادثه خودرو 206 از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌های وسط بزرگراه با یک تیر چراغ برق و با وسط لاین بزرگراه به شدت برخورد می‌کند.

سازمان آتش‌نشانی تهران , سازمان آتش‌نشانی تهران ,

ملکی اضافه کرد: سه نفر سرنشین داخل خودرو 206 حضور داشتند که محبوس شده بودند، دو مرد جوان 18 و 23 ساله در قسمت جلو و یک خانم 19 ساله در قسمت عقب نشسته بود که هر سه نفر محبوس شده بودند که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی را افراد را خارج می‌کنند که به تایید عوامل اورژانس دو مرد جوان که در جلوی خودرو بودند جان خود را از دست داده بودند و خانمی که در عقب خودرو بود به شدت آسیب دیده بود که  تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:  در خودرو405 که در حاشیه بزرگراه متوقف شده بود 3 سرنشین داشت (دو آقا و یک خانم)  خانم دچار مصدومیت جزیی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد و عملیات در ساعت 3 و 22 دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید