علی دایی در گلایه‌ای شدید از تلویزیون گفت: صداوسیما یک سیاهی لشکر را آوردند تا علیه من مصاحبه کنند.

علی دایی: صداوسیما می‌خواست من را خراب کند

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، بهمن ماه سال ۱۳۹۷ یکی از دوستان علی دایی جشنی را برایش داخل یک رستوران تدارک دید و از اهالی رسانه هم برای حضور در آن دعوت به عمل آورد. البته کاملا طبیعی به نظر می‌رسید که این جشن که گزارش آن ۲۵ بهمن سال ۹۷ در خبرورزشی منتشر شد، عملا به محلی برای یک گفت‌وگوی خودمانی با شهریار تبدیل شود.

علی دایی در آن مقطع به جدایی کارلوس کیروش و شایعه سرمربی‌گری خودش در تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: خدمت کردن به تیم ملی وظیفه نیست بلکه افتخار است و من افتخار می‌کنم سرمربی تیم ملی باشم ولی واقعیت امر این است که در حال حاضر به باشگاه سایپا تعهد دارم. هیچ‌وقت آدم سیاسی نبودم و به پدر مرحومم قول دادم که وارد سیاست نشوم به همین خاطر همواره در فوتبال می‌مانم و عاشق مربیگری هستم. باور کنید حتی یک بار به من گفتند بیا وزیر ورزش بشو ولی قبول نکردم و ترجیح دادم کار فنی فوتبال انجام بدهم. من عاشق ایران هستم و وقتی از این مملکت می‌روم خیلی زود دلم تنگ می‌شود. وقتی به آمریکا می‌روم بعد از هفته دوم می‌خواهم برگردم و اصلا نمی‌توانم خارج از این مملکت زندگی کنم.

سرمربی اسبق پرسپولیس که در آن مقطع به خاطر مصاحبه‌هایی که از برخی افراد علیه او در تلویزیون پخش شد و پیرامون شکل رفتارش در ماجرای کمک به زلزله‌زدگان انتقاداتی را در صداوسیما مطرح کرده بودند از این رسانه به شدت ناراحت بود، در گلایه‌ای شدید از تلویزیون گفت: صداوسیما می‌خواست من را خراب کند. آن‌ها در حقم کم لطفی کردند. یک سیاهی لشکر را آوردند تا علیه من مصاحبه کند و وقتی فهمیدند اشتباه کرده‌اند حتی در قالب یک زیرنویس هم از من عذرخواهی نکردند.

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: صداوسیما می‌خواست من را خراب کند/ افتخار می‌کنم سرمربی تیم ملی باشم/ به من گفتند وزیر ورزش شو ولی قبول نکردم

کد خبرنگار: ۱۳
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید